Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Времето е единствения показател за всичко! То отсява ценното от плявата. То ни води напред, то ни дава и взима!
Автор: anetta Категория: Други
Прочетен: 313805 Постинги: 218 Коментари: 789
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
12.01.2023 00:00 - Има ли нещо..
 в България, което е на ниво и работи?! Щото аз май не се сещам, всичко е бой на негри в тъмна нощ.. : ))) Ама САЩ пасти да яде.. няма страна в света с по-неограничени възможности..
Когато един адвокат ми каза.. в България нищо не е забранено, но за някои неща наказват, АКО ТЕ ХВАНАТ, ми стана весело.. законите са ни тълкователни.. купон!
Но пък си имамме ПРЕКРАСНА РОДИНА, като изключим батака..природа, красоти..просто е една магия..
Категория: Други
Прочетен: 6819 Коментари: 4 Гласове: 5
 А с какво ще ги напълним тези години си е наша отговорност.  единственото ми пожелание е всеки да намери това, което търси и иска.. : )
Измина още една година.. година с ковид, война, инфлация..но пък каквото и да ни поднася обществения живот, има и личен.. който поне той да е ок.
Та.. За много години!..
Категория: Други
Прочетен: 3697 Коментари: 4 Гласове: 4
 дали са само физична величина? Дали измерването им е само в в метри или километри...а каква е мерната единица за близостта на двама човека.. : )
Как човек се изразява с думи.. аз съм.. или аз имам?! или аз мога.. : ))
А иначе е зима - студено навън, топло и уютно в къщи.. Снощи гледах водопада от снежинки.. беше прекрасно..
Та.. наминавам оттук за да ви пожелая Весели празници! За мен по Коледа стават чудеса... някаква магия е този празник.. магия, която събира хората, някак ги обединява..


Категория: Други
Прочетен: 3133 Коментари: 6 Гласове: 3
 днес четох за Иван Рилски..за отшелничеството му. Как от паланка в пещера, от хралупа в навес и така е минал живота му.. в пост и молитви, но без общество, което да му слага остена на върви по правилния обществен ред. Замислих се. Всички светци са нямали семейства, деца, нямали са общество.. но ако станем всички светци, доколко ще просъществува живота на Земята?!..т.е. ползата и вредата от Обществото... Сега..и на мен доста пъти ми тегнеят обществените норми, правила, дрескодове и т.н... нно пък и свободата да правя каквото искам и  да живея само заради себе си.. би ми дотегнала..
Та къде е границата между обществото ии свободата на лиността в обществото?
Олепи ме гаден вирус и пазя леглото..и някак имам времето да си разсъждавам ...
Уютна и усмихната вечер, пожелавам..
и 
късно еееее....
Категория: Други
Прочетен: 1613 Коментари: 0 Гласове: 4
 за София, когато паметника на Васил Левски е бил на края на града. Време толкова далеч и не толкова далеч. Нямало е радио, телевизия, хората са общували на живо.. и човешкото знание, е имало стойност. Е аз помня София от края на 80-те.. ама реално погледнато това е от миналия век и хилядолетие.. : ))) Носталгия?... едва ли.. по-скоро мил спомен.
Категория: Други
Прочетен: 2189 Коментари: 0 Гласове: 2
 Някога замисляли ли сте се, какъв обем на информация поемате? Работя с хора и то в сфера, където се изисква концентрация и информацията, която се поема е огромна.. Вечер, като се прибера  тишината и тихата музика са някакъв благодат.. не се налага да мисля, да общувам, а просто да затворя очи и да се отнеса във вселената на релакса и покоя... Е има две мяу..мяу.. ама с тях се справям бързо.. : ))) та се замислих, май няма машина на света, която да се мери с човешкия мозък..
поздравче.. и прекрасна, уютна вечер! : )
Категория: Други
Прочетен: 4028 Коментари: 6 Гласове: 6
 супер.. мега яко е.. Забивките, в които те е вкарал живота, започват да избледняват... и човек наистина започва да помъдрява.. но с оная истинка мъдрост.. а не с клиширата.. и насадената...
На тази възраст човек май си има всичко.. и опит от живота, и разум, и емоции и желание да преоткрива себе си и света..
Добро утро! И слъчев наситен с усмивки ден..

от сутринта си тананикам това... : ))))

е шопкиня съм... : ))))
Категория: Други
Прочетен: 1815 Коментари: 4 Гласове: 8
21.09.2022 18:48 - Три пъти Ура..
 за утрешният празник... и пет пъти Ура за почивния ден... : ))))
Понякога се сърдя на маймуните... ама наистина им се сърдя.. що им е било да слизат на земята и да стават хора.. : ))))

Минавам просто да в кажа.. "здравейте!"
и да ви пусна песничка...

Категория: Други
Прочетен: 616 Коментари: 2 Гласове: 3
17.09.2022 18:10 - Току що
 разбрах, че 7% от населението на планетата са като мен.. което си е супер позитивно и оптимистично.. и едва ли ще си задавам повече въпроса, аз ли съм сбъркана или другите.. : )))
става въпрос за теста за личностен тип.. аз съм това.. и ме изуми колко е вярно..
https://www.16personalities.com/enfp-personality
по принцип винаги съм пренебрегвала такива тестове.. ама точно в момента ми дойде екстра.. : ))))
Прекрасни уютни и споделени почивни дни.. напук на дъжда и мръчкавото време.. 
иии песента на щурците..
Категория: Други
Прочетен: 13652 Коментари: 2 Гласове: 7
 т.е. с една дума шоуто продължава! А и парадоксите се увеличават.. криза, инфлация, а цените на недвижимите имоти бележат с 30-40% нагоре.. и се купуват! Някой ще ми обясни ли механизмите на инфлацията.. ама реалните! Живеем наистина в страната на парадоксите... е има и добра новина.. че тези които са купили имот преди две години.. са напред с едни 40%.. : ))) т.е. възвръщаемостта на инвестициата си струва.. и то много.
Желая прекрасна, уютна и прохладна вечер... Слънчо се скри.. и вече се диша нормално.. : ))) ама това до утре.. и нови 35-37 градуса.. : ))) амааа е лятооо...
Категория: Други
Прочетен: 3881 Коментари: 4 Гласове: 4
17.08.2022 09:23 - Добро утро..
 Интересно нещо е това живота.. и начина ни да определяме доброто и злото, като категории.. Кой и кога е сформирал тези понятия в съзнанието ни? И сме научени да виждането само  едната страна от монетата, а това истина ли е?! И коя или къде е истината?! Обикновено виждаме повърхността, но не и дълбочината.. а дълбочината определя повърхността.. : ) Но пък в заблуда по-лесно се живее.. иначе напират хиляди въпроси..
Прекрасен ден желая.. : ))) 
Категория: Други
Прочетен: 1402 Коментари: 0 Гласове: 4
 да ви кажа Здравейте..
Жалко, че лятото е към своя край.. но пък идва есента, зимата и дядооо Коледаа!.. : ))
и да се похваля.. тази година съм земеделка.. : ))) ама на листа доматите го докарват повече.. гонят 2м.
и цветенца си имам..


image
image

image

image
Категория: Други
Прочетен: 1121 Коментари: 4 Гласове: 4
30.07.2022 12:24 - Пандемия..
 не, не за ковид ми е мисълта.. а за пандемията - "аз обичам себе си", за безразличието, за загубата на човешкото. Всички станаха Богове и обичат себе си..Само че образа на  Бог не съществува.. Става ми студено, като гледам Богове, и не защото аз не обичам и не вярвам в моя Бог, а защото той е един - Бог е вяра... А човешките богове са навсякъде и стават все повече. Настина е пандемия! И веднага идва въпроса, какво се обърка!? След новото хилядолетие светът не е същия.. пандемии, страх, войни.. Кой и защо води светът към самоунищожение.. Потърсих отговорите във философията..т.е. мненето на великите философи.. ми трагедия! Човек за човека бил звяр.. самодостатъчност.. дрън, дрън..а истината им е пред очите. Един човек, ако се изправи срещу един лъв.. шансовете са нищожни за човека.. но ако 10 човека се изправят срещу лъва???... Набутаха ни в общество, в което има само самовлюбени идиоти.. и?
Нищо особено не се е случило, но от време на време спирам, оглеждам се и се опитвам да анализирам. Лошото е, че аз също се променям.. усещам го! Вярата ми нещо започва да куца.. и бавно се пъхам в собствената черупка. Не го искам... но..се получава. Добре че съм на 50..т.е. по-голямата ми част от живота е минала...
Но иначе е прекрасно лято.. с багри аромати и уражой... : ) Живот кипи наоколо..а Слънчицето грее ли грее..
Прекрасен съботен ден пожелавам.. : )
Категория: Други
Прочетен: 532 Коментари: 2 Гласове: 6
 нахлупила розовите очила..
светът сякаш ме прегръща
и на моите ласки отвръща..

Когато съм тъжна и сама
свела сломено глава
сякаш цялата Вселена
в мрачност е потопена..

Когато в мислена каторга
затварям своята душа
сякаш в студена морга
ми битува същността..

Но когато съм влюбена, обичам
когато на Любовта се вричам
цялата ми същност оживява
и на живота тя се наслаждава.

Когато..музата ме обхваща
да пиша стихове, ме праща.. : )))

Честит нов месец.. лято е! Тази година на два пъти видях и усетих морето...

image




Категория: Други
Прочетен: 1115 Коментари: 0 Гласове: 3
 което отделяме към някого или нещо, същност е нашия живот. Но не в това ми е акцента на днешният постинг, защото тази истина съм я осъзнала отдавна. От няколко дни се замислям и наблюдавам палитрата на човешките взаимоотношения. Има хора, които са вечно наборсучени, сърдити, недоволни.. непризнават никого, светът им е черен и крив.. няма лошо, това е тяхно право и те отделят времето и вниманието си да са такива, да забелязват само негативите, да ги търсят, да ги препредават.. но така и не разбирам защо?! Не вярвам това да им харесва.. или може би е страх и някаква защита... е да де, ама от какво се защитават?!
Някои ще кажат.. такива са времената.. ми не! Колкото и се променят времената, хора живеят в тях.. т.е. хората определят времената. Другото оправдание е, че хоратат станаха лоши.. ми пак не! Хората имат избор как и като какви да се проявяват.
Винаги съм вярвала в доброто начало.. в светлината, Слънцето.. и в това, че хората са създадени да си помагат, а не да си вредят. Лично аз не познавам само лош човек..
Все по-често ми казват да сваля розовите очила.. ама защо, с тях ми е екстра.. светът е прекрасен, мирише на люляк и ми е уютно.. : )))
Прекрасен ден желая... НОЙ май си отиде..и е време за Слънчице, топлина и сетлина..
Категория: Други
Прочетен: 936 Коментари: 4 Гласове: 4
Последна промяна: 14.06.2022 10:01
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313805
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031