Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2020 10:38 - Търпението..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 240 Коментари: 2 Гласове:
1



 предимство.. или недостатък е? Един човек преди много години ми каза.."Търпението ражда шампиони." Но шампиони на какво? На глупост? На Наивност? Търпим в името на какво? И защо?
Да, аз съм много търпелива, понякога отчайващо търпелива..и освен шампионка по наивност, спечелила шамари от живота, друго не получих за награда. Не че съм очаквала награда..просто Вярата ме водеше, Надеждата, че всичко може да се ромени. Е да ама не!
Е промених се, няма повече търпение, не е и нужно. Нещата или се получават или не. Станах на години, където търпението е враг на времето, където живота просто нашепва, че не може да бъде пропилян..ей така, търпеливо!
Прекрасно е, човек да "харчи" времето си тук на Земята в по-стойностни неща, в пътуване, в работа, в хобита, които носят удоволствие и спокойствие, а не търпеливо очакване на някой да му дойде акъла..или да види реално нещата.
Пожелавам един прекрасен слънчев ден..и не бъдете търпеливи или поне търпение в граници да има..защото живота си тече..: ) Да не "плащаме" времето си с търпеливо и с търпение..

пп Идва Пролет..: ))


image
image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, anetta. Според мен да е ...
30.01.2020 06:28
Здравей, anetta. Според мен да е търпелив човек е по-скоро предимство, отколкото недостатък. Търпеливият човек е по-уравновесен и може да премисли, а нетърпеливият може да вземе грешно прибързано решение.
Поздрави!
цитирай
2. anetta - Здравейте..
31.01.2020 21:25
Всичко зависи от дозата. Търпението в прекалено голяма доза, е голям недостатък, граничи с примирението. Май забравихме да слушаме интуицията, което може би е грешка. Умът ни оплита и плахата интуиция изчезва..: )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315243
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930