Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2020 09:14 - Снежно..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 222 Коментари: 2 Гласове:
3



 най-после си имаме Зима и то снежна! Снегът вали, а камината гори, дървата пукат, навън е бяло и красиво. Бях се стреснала, че всичко познато от детските ми години вече го няма..е има го..имаме сняг през зимата..: )))
А иначе днес искам да ви разкажа за Ангелите Пазители. Има ги.
Винаги, когато залитна някъде или поема грешна посока, те се появяват..е вярно, че ме оставят да оглупея яко и чак тогава идват,  но идват! Появяват се с въпроса.."ехее, момиче, къде отиваш, я се огледай наоколо, виж какво става, събуди се!" Не, не ми говорят, просто се случват случки, които ми отварят очите.
От месец и повече съм наблюдател на място, където преди бях участник..и се замислих, колко пъти се оставаме на хора, които ни въвличат в техните филми, ей така, ставаме участници, раздават ни роли и ние сме там.
Провокациите са гадно нещо, когато човек не се  е научил да ги вижда. Вчера се разигра един провокативен цирк и доста циркаджии  поеха тази роля. А си беше цирк, режисиран доста добре.

Въобще интересно нещо са това хората, правят си мини общества и всеки, който не отговаря на определени условия и качества, бива отритнат. Различията не се търпят, трябва всичките да са еднакви, преработени и претопени..и хората го правят, защото в общество, няма как и не можеш да бъдеш себе си. Подчинен си на общото.
И другото което ме разтърси беше въпрос..от жена.."Какво лошо има жена да забавлява мъжа си?" Т.е. тя се приема че е нечие забавление..т.е. един човек става целия и свят, но ако на този човек му доскучае и си тръгне..къде остава нейния свят? Остава сама, разбита и унищожена, без свят, мечти, приятелства, без хора, защото всичко това го е пожертвала в името на един човек, в името да угоди на ориенталските му наклонности..Зависимостта от нечия благосклонност е много коварно нещо..тя наистина унищожава. Когато поставим центъра на собственото си Аз на друг, поемаме пътя на собственото си самоунищожение. И на другия тежи и края е въпрос на време.
Има Ангели пазители! :)
Разсъждавам си..: ))
А навън е снежно и прекрасно..а горещото, ароматно и горчиво кафе..съчетано с топлина и уют, правят чудеса...
Топъл и уютен ден пожелавам..
image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - :-))
06.02.2020 09:31
добро утро,Ани!
казала си мн верни неща..и, добре изразени..
усмивки, и радост, поздрави от мен!
Джули
цитирай
2. anetta - Добро утро..
06.02.2020 09:48
Радвам се, че имаме сходно мислене..: )
Поздрави и от мен, с пожелание за уютен топъл и усмихнат ден..: )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313687
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031