Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2020 08:28 - Масово недоволство..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1746 Коментари: 37 Гласове:
6

Последна промяна: 23.03.2020 08:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 не знам дали го усещате, но вече е факт. Хората започнаха да се усещат в какъв капан са ги вкарали с този коронавирус. Трагична пародия е. Историята, ни показва истината сега. Това не е първия коронавирус. През 2009 година от свински грип в България са били починали 4000човека, и то млади хора. Само помислете..заразени в целият свят са около 380 000човека, това от близо 9 милиарда.. Четох и за Италия, там умират хора които са в доста висока възраст и обикновено носещи странични доста тежки заболявания - рак, сърдечно съдови и т.н. Не омаловажавам факта за грипа, а ми е интересно управляващите как я мислят за след него.
Всички хора, които вчера срещнах в работата, започват яко да негодуват. Съсипани бизнеси, хора без заплати с кредити, а да не говорим, че все пак трябва и да се яде.
На база на цифрите които имаме в България, положението е леко казано страно.. Около 200 човека заразени, три смъртни случая на доста възрастни хора с придружаващи заболявания..ии военно положение, КПП-та, карантина...и т.н. Много хора ще кажат превантивни мерки..ама не е така, защото не може да не се излиза за да се напазарува, за лекарства и какво? Вирусът е навсякъде, не може да се спре така..напротив, могат да се създадат семейни огнища..защото семейството затворено вътре, става доста уязвимо..
На кого и за какво беше целият този ужас който създадоха? И как ще излезем от това нещо..май смъртните случаи след това ще са доста повече



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - правилно..
23.03.2020 08:50
Пандемията е €€€кономическа/организирана/ Война..
с у ЕС и Европа..
организирана от СВ ЕЛит, те затова си мечтаят от 30 века!!
търсете книжки..СМИ мажат и лъготят, разб се..
поздрави,Джули
цитирай
2. germantiger - а не ве
23.03.2020 08:53
военното положебние би трябвало да се харесва на бугарина

голяма част от бугарите са руски комунисти

нека да вкусят отново от онова което живяха - да им е сладко

ПС
АЗ НЕ СЪМ БЪЛГАРИН ПО СЪРЦЕ, по произход съм 1/2 НЕбугарин

и помня "га" ваще бугарски комуняги криха за чернобил и пращаха на манифестации

живея във варна и НИКОЙ ДОСЕГА НЕ МЕ Е СПРЯЛ ДА ИДА ДА ПАЗАРУВАМ, ПРАВЯ ГО ПОЧТИ ВСКЕИ ДЕН ИЛИ ДА РАЗХОДЯ КУЧЕТО НА МАЙКА МИ

НЕ нося маска и ръкавици щото съм безотговорен и ербап, сега като почнаха масово да се маскират, ще се принудя и аз
цитирай
3. germantiger - финално
23.03.2020 09:02
имате провокативен и хубав аватар анетта - без ирония, харесва ми

лек ден
цитирай
4. fun1001 - :-) и аз съм, тъй ербап..да става, квото ще..един Път се мре)
23.03.2020 09:05

НЕ нося маска и ръкавици щото съм безотговорен и ербап, сега като почнаха масово да се маскират, ще се принудя и аз

3. germantiger - финално
цитирай
5. anetta - : )
23.03.2020 09:15
eva666 написа:
Пандемията е €€€кономическа/организирана/ Война..
с у ЕС и Европа..
организирана от СВ ЕЛит, те затова си мечтаят от 30 века!!
търсете книжки..СМИ мажат и лъготят, разб се..
поздрави,Джули

Интересно ми е какво ще излезе накрая. А то ще..няма да се забави много..
цитирай
6. anetta - germantige...
23.03.2020 09:20
Виж сега, ако си говорим на ние и вие..няма смисъл, аз пък съм Българка на 100% и по сърце и по душа. А ако се смяташ за германец, май вие създадохте утопията Комунизъм, така че не говори за "нашите" комунисти..те са следствие на вашите сбъркани идеологии...
А относно другото..не само излизам, ами и работя и то нон стоп по 12 часа всеки ден..но виждам как хората взеха да негодуват. и са прави..
цитирай
7. anetta - Колежке...
23.03.2020 09:23
fun1001 написа:

НЕ нося маска и ръкавици щото съм безотговорен и ербап, сега като почнаха масово да се маскират, ще се принудя и аз

3. germantiger - финално

и аз съм така. Не могат да ме накарат да сложа това да устата си, или да нося ръкавици..опитаха, казах, че напускам.и стигнахме до консенсус маската да я нося на врата...: ))) Няма да умирам от задушаване или на ръцете гъбички да получа, че някой е решил, че това ще предпази нещо..е няма да предпази..: )
цитирай
8. catforlife - Здравей,
23.03.2020 10:06
Аз не съм съгласна с теб! Чувствам се като в затвор, отвратително е, но е наложително. Най-вероятно не знаеш много за българското здравеопазване. И по-добре. Само до две седмици ще стане ад. Ще си отидат наши близки. Така поне даваме шанс на лекарите да могат да Опитат да спасят повече хора. За маските казаха, че не е задължително...не я носи. Има доста информация в интренет с графики, за разпространение на заразата с и без изолация. Можеш да погледнеш и САЩ и Великобритания. Бяха по-лежерни, но сега обърнаха палачинката.Разбира се има много „материал” за теория на конспирациите, но тези вируси и болести ги има от както свят светува....Няма да е все така....
цитирай
9. germantiger - а не ве
23.03.2020 10:09
здравей невеж жена

комунизма есъздаден от който си побжелаеш - двама евреи ласал и маркс/от трир ако това припознаваш като германско

едно Християнство с един исус - дядо коледа за възрастни

вероятно има и други версии на кому онанизма

сериозно ли след 5 века турско робство си 100% българка?
цитирай
10. germantiger - финално
23.03.2020 10:11
ЗА КОМУНИЗМА КОЙТО ВИЕ БУГАРИТЕ СЪЗДАДОХТЕ

- дядо ми е съден от народния ВИ съд

- прадядо ми е убит от бугарските ви другари без съд и присъда с незнаен нейде гроб

- фамилията на германската ми рода е сменена от Gottlieb на Боголюбови, нищо, че в превод е "еднозначно"

итн итн итн

приятна работа макар и по 12 часа
цитирай
11. anetta - : )
23.03.2020 10:32
catforlife написа:
Аз не съм съгласна с теб! Чувствам се като в затвор, отвратително е, но е наложително. Най-вероятно не знаеш много за българското здравеопазване. И по-добре. Само до две седмици ще стане ад. Ще си отидат наши близки. Така поне даваме шанс на лекарите да могат да Опитат да спасят повече хора. За маските казаха, че не е задължително...не я носи. Има доста информация в интренет с графики, за разпространение на заразата с и без изолация. Можеш да погледнеш и САЩ и Великобритания. Бяха по-лежерни, но сега обърнаха палачинката.Разбира се има много „материал” за теория на конспирациите, но тези вируси и болести ги има от както свят светува....Няма да е все така....


Не оспорвам твоята гледна точка, но повярвай никой не може да каже какво ще стане и какво е най-добро. Всяко нещо си има поне две страни. Точно четенето в нета, информацията която ни залива е тотална грешка, защото всеки говори, а истината е една, трябва да се ограничи по възможност смъртността, а това става с подсилване на имунитета. Защо броят заразените, това е вирус, защо не се броят само смъртните случаи. Ясно е че вируса покосява болните и стари хора, защо не се раздадат на тях имуностимулатори..или знам ли, нещо което да помогне да няма починали възрастни. Тези мерки, поне лично за мен са напълно безполезни, даже и вредни, защото не ограничават вируса. Всеки излиза навън, належащо е, а това значи че всеки може да е здрав вирусоносител и да го предаде в къщи.
цитирай
12. anetta - здравей невеж жена комунизма ...
23.03.2020 10:35
germantiger написа:
здравей невеж жена

комунизма есъздаден от който си побжелаеш - двама евреи ласал и маркс/от трир ако това припознаваш като германско

едно Християнство с един исус - дядо коледа за възрастни

вероятно има и други версии на кому онанизма

сериозно ли след 5 века турско робство си 100% българка?


Разбира се, че съм Българка! Да не би да отричаш приноса на Маркс и Енгелс? А за Хитлер какво ще кажеш, немецо? Ама като се замисля май е по-добре комуняги, отколкото фашаги..
цитирай
13. anetta - ЗА КОМУНИЗМА КОЙТО ВИЕ БУГАРИТЕ ...
23.03.2020 10:40
germantiger написа:
ЗА КОМУНИЗМА КОЙТО ВИЕ БУГАРИТЕ СЪЗДАДОХТЕ

- дядо ми е съден от народния ВИ съд

- прадядо ми е убит от бугарските ви другари без съд и присъда с незнаен нейде гроб

- фамилията на германската ми рода е сменена от Gottlieb на Боголюбови, нищо, че в превод е "еднозначно"

итн итн итн

приятна работа макар и по 12 часа

Така..а ти какво правиш в български блог, общуваш с българи, а си вириш носа с немската ти рода..Комплекси?
а работата ми е супер, полезна съм на себе си и обществото..и съм доволна..а ти с какво си полезен на обществото което наричаш бугари? но в което живееш и тровиш с твоя срам, от Българското?
цитирай
14. didanov - Здравейте, един здрав вирусоносител
23.03.2020 11:03
При нормално социално контактуване може да заради за 5 дни до 500 човека, при 50 процента по-малко социални контакти до 150, а 75% ограничаване само 15. При всички случаи първите заразени ще са родители и семейство. Този вирус е 200пъти по-заразен и поне 50пъти по смъртоносен (в Италия е вече 100 пъти) от обикновеният грип. България разполага само с 2000 аспиратори за поддържане живота на тежките случаи,които са поне 10% от заразените, тоест при 20 000 е критичната точка на здравеопазването ни. Ако се запази кривата ще стигнем това число след две седмици, след което всички останали заразени няма да могат да бъдат обгрижвани. Това ако никой от лекарския персонал не е заразен, в карантина или напуснал поради недостига на защитни средства. В Италия заразените лекари са повече от 3000, в Китай също толкова ние не можем да си позволим такова нещо.
цитирай
15. germantiger - +
23.03.2020 11:14
отново невеж жена

ХИТЛЕР Е АВСТРИЕЦ или не знаеш това

та бай ти Хитлер не е комунист

...

моята родова история НЕ е вирене на нос, а ВАШЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ - българско и червено

в "германия" има един бугарин - АСЕН ЧИЛИНГИРОВ - той се гаври с германска история, НО ЯДЕ ТАМ, УЧИЛ Е ТАМ, ПАРИ ПРАВИ ТАМ, получил е титли там,книжни издава

значи аз 1000 пъти по-скромен и незначителен от него имам пълното право да пиша в български блог

цитирай
16. germantiger - ++
23.03.2020 11:16
с какво аз съм полезен на българското обжщество - с нищо

два български живота съм спасил случайно тук в бг, ти предполагам 100

а с какво са полезни на германсдкото общество

БЪЛГАРСКИТЕ АВТОДЖАМАЗИ

БЪЛГАРСКИТЕ СУТЕНЬОРИ

БЪЛГАРСКИТЕ МУТРИ

БЪЛГАРСКИТЕ ПЕЧАТАРИ НА ПАРИ

БЪЛГАРСКИТЕ ЦИГАНИ ТАМ

и все пак научи ли че Хитлер е австриец

КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО

ПС

а бугари ви наричат сърбите - НА СРЪБСКИ нали са ви братя славяни 45 години бяхте в любов, ония които отродиха вашата македония

и същата македония, която хитлер ви върна за 3 години, но това не го знаеш нали
цитирай
17. anetta - При нормално социално контакту...
23.03.2020 11:22
didanov написа:
При нормално социално контактуване може да заради за 5 дни до 500 човека, при 50 процента по-малко социални контакти до 150, а 75% ограничаване само 15. При всички случаи първите заразени ще са родители и семейство. Този вирус е 200пъти по-заразен и поне 50пъти по смъртоносен (в Италия е вече 100 пъти) от обикновеният грип. България разполага само с 2000 аспиратори за поддържане живота на тежките случаи,които са поне 10% от заразените, тоест при 20 000 е критичната точка на здравеопазването ни. Ако се запази кривата ще стигнем това число след две седмици, след което всички останали заразени няма да могат да бъдат обгрижвани. Това ако никой от лекарския персонал не е заразен, в карантина или напуснал поради недостига на защитни средства. В Италия заразените лекари са повече от 3000, в Китай също толкова ние не можем да си позволим такова нещо.


Така, хайде сега да погледнем и в другата посока. Не оспорвам всичко това което казвате, но има едно огромно НО. Вие говорите за бъдеще време и при условие ако. Нали не искате да се сравняваме с Китай и Италия. Не можем, нито по територия, нито по население..по нищо. Ограничава се движението, добре, ок съм, но човек не може да не излезе, да напазарува, да купи нещо от аптеката, да отиде да види родител, все жизненоважни неща. При излизане, да предположим че няма контакти с други хора, но има контакт с външния свят, където вируса може да е навсякъде. Прибира се в къщи, заразява семейството...и?
Относно аспиратори..вярвам че винаги може да се реагира и да се доставят необходимите количества..
Относно вируса, погледнете историите на вирусите, всеки има начало, пик и край, това е естественото при тях. Тези мерки само усложняват положението, защото освен с вируса, хората ще станат и бедни и гладни. Я си представете два месеца без заплата..и?
цитирай
18. germantiger - И ВИЕ БУГАРИТЕ СТЕ СЪЩО УБИЙЦИ НА ГЕРМАНИЯ СЪС СВОИТЕ ЧАВЕТА ТАМ
23.03.2020 11:22
Един конкретен случай на който бях свидетел по българската NOVA-телевизия. В предаване в един съботен ден разказаха случая на едно момче без документи в България и то без такива над 20 години! Оказа се, че то е родено в... Щуттгарт, Германия и е плод на българския турчин Али и майката „германката” Олга Лазанцева (не Казанцева както очаквах).
За българите това беше една съдба – за мен това беше Смъртта!

Турчин или български циганин отива 90-те години в „германия”, там прави дете на една украинка, тя същевременно е вече „германка”, за да остане в страната търчина Али се жени фиктивно и за една оригинална германка... Докато гледах всичко това си спомних мой познат от училище, който след години разбрах, че за гражданство се оженил за поредната продала за пари тази „услуга”, с времето научих, че това правили много мигранти с германки, че това вече там е практика.

Съзнанието ми асимилираше всичко това, а душатъа ми се опитваше да го преглътне или изстрада?! Български забележете турци и цигани, се изспиваха в Германия, женеха се там фиктивно или съвсем де факто, германки продаваха гражданството за пари, в същото време този Али правеше бъдещето на Германия с име Лито Али (и тук няма грешка, защото гледах предаването преди ден), а същия този младеж роден в Щуттгарт сега растеше в България след като майката ги напуснала?! Какви майки, какви бащи, каква „германия”, какво бъдеще, какво гражданство, какви германки, какво за Бога?!

Инпримус това е нормалната реалност, секундус, явно трябва да свикна и на трето място все пак мога да я нарека с истинското й име – СМЪРТТА на Германия.
цитирай
19. germantiger - +++
23.03.2020 11:24
Ще завърша с друг реален случай отново станал известен наскоро в България, а именно катастрофа с мигранти по българските пътища. Тези мигранти са част от български канал и няколко от тях загиват когато шофьора губи управление, а те са транспортирани нелегално от 16-годишен неправоспособен българин, от ромски произход, други оцеляват в пътния инцидент.

Забележете – циганина Трайчо, без книжка, каналджия, катастрофира, убива себе си, може би 10 мигранти на път за Германия, разбира се. За българските телевизии това бе смрътта на този мургав юноша и на тези бежанци. За мен това е смъртта на моя народ – германския, защото вчера, днес, утре, години преди това и години в бъдеще „трайчовци” и „бежанци” успшено, не убивайки се на пътя ще продължават да влизат, заселват и убиват германския етнос. Ако днес този нещастник е загубил живота си, а със своя е повлякъл още няколко, то вчера, днес и утре хиляди „трайчовци”, със стотици хиляди нелегални успяват и ще успяват в крайната си цел – Германия. Ето това е убийството, това е смъртта и то германска, кой би отрекъл това?!

яж малко текстове от "моята книга"

а ти след 5 века турска ебан наистина ли се мислиш за бугарка
цитирай
20. anetta - отново невеж жена ХИТЛЕР Е А...
23.03.2020 11:27
germantiger написа:
отново невеж жена

ХИТЛЕР Е АВСТРИЕЦ или не знаеш това

та бай ти Хитлер не е комунист

...

моята родова история НЕ е вирене на нос, а ВАШЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ - българско и червено

в "германия" има един бугарин - АСЕН ЧИЛИНГИРОВ - той се гаври с германска история, НО ЯДЕ ТАМ, УЧИЛ Е ТАМ, ПАРИ ПРАВИ ТАМ, получил е титли там,книжни издава

значи аз 1000 пъти по-скромен и незначителен от него имам пълното право да пиша в български блог


Ооо знам какъв е Хитлер, четох му книгата, защото много ми беше интересно, това дребно невзрачно човече, как ви проми мозъците на немците да станете убийци от световен мащаб.
Ооо аз станах отговорна и за строя, който вие създадохте.. Бре. А за световното замърсяване не съм ли..я помисли!..
Виж, безсмислен разговор..не води до никъде, освен да се правиш на интересен..ама на мен не си ми..щото такива като теб бол..
Поздрави на Германия..и на кака ти Меркел, от мен.
цитирай
21. anetta - с какво аз съм полезен на българс...
23.03.2020 11:28
germantiger написа:
с какво аз съм полезен на българското обжщество - с нищо

два български живота съм спасил случайно тук в бг, ти предполагам 100

а с какво са полезни на германсдкото общество

БЪЛГАРСКИТЕ АВТОДЖАМАЗИ

БЪЛГАРСКИТЕ СУТЕНЬОРИ

БЪЛГАРСКИТЕ МУТРИ

БЪЛГАРСКИТЕ ПЕЧАТАРИ НА ПАРИ

БЪЛГАРСКИТЕ ЦИГАНИ ТАМ

и все пак научи ли че Хитлер е австриец

КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО

ПС

а бугари ви наричат сърбите - НА СРЪБСКИ нали са ви братя славяни 45 години бяхте в любов, ония които отродиха вашата македония

и същата македония, която хитлер ви върна за 3 години, но това не го знаеш нали


Прочети се пак, и се анализирай сам..: ))) аз се отказвам! Хубав ден.
цитирай
22. germantiger - ...
23.03.2020 11:29
стана ли ти ясно, че маркс е чифут

хитлер - австриец

а стамболов половин турчин, което не пречи да е велик българин в историята

МЕЧТАТА НА АВСТРИЙЦИТЕ Е ХИТЛЕР ДА Е ГЕРМАНЕЦ, А БЕЕТОВЕН - АВСТРИЕЦ

да ама не - чичо ади е от австрия, а беетовен йок
цитирай
23. germantiger - а не ве
23.03.2020 11:31
като ще се поздравяваме аз съм емблематичен :)

БЪЛГАРИЯ - КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ

след 5 века турска ебан българи няма - всичките сте турска сперма

и не бери грижа - аз ще съм винаги тук в българия да ви чукам бугарките и да се грижа никога да не повдигнете глава

айде отивай да бачкаш ганьовице
цитирай
24. anetta - стана ли ти ясно, че маркс е чифут...
23.03.2020 11:34
germantiger написа:
стана ли ти ясно, че маркс е чифут

хитлер - австриец

а стамболов половин турчин, което не пречи да е велик българин в историята

МЕЧТАТА НА АВСТРИЙЦИТЕ Е ХИТЛЕР ДА Е ГЕРМАНЕЦ, А БЕЕТОВЕН - АВСТРИЕЦ

да ама не - чичо ади е от австрия, а беетовен йок

Чичо Ади поведе немската армия..
амнезия?
всичкото зло идва от Германия и комунизъм и фашизъм..а па ти се се гордей че си немец..няма лошо.
Ще бачкам..щото искам..а като гледам ти май си търтейче на България..ама не се учудвам..само като те чета ми става ясно.
цитирай
25. germantiger - извинение
23.03.2020 11:35
останалите братя и сестри български да ме извинят и да ми простят цинизма и простотията

той е насочен към умницата анетта, която стигна до хитлер и меркел
цитирай
26. anetta - като ще се поздравяваме аз съм ем...
23.03.2020 11:37
germantiger написа:
като ще се поздравяваме аз съм емблематичен :)

БЪЛГАРИЯ - КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ

след 5 века турска ебан българи няма - всичките сте турска сперма

и не бери грижа - аз ще съм винаги тук в българия да ви чукам бугарките и да се грижа никога да не повдигнете глава

айде отивай да бачкаш ганьовице

Верно? ама едва ли българка ще ти обърне внимание..Българките сме от сой и такива немски празноглавци ги отминаваме.
Спри се..защото ще направя блога си с предварителен преглед, няма да ти позволя да спамиш и говориш против България и Българите.
цитирай
27. didanov - какво бъдеще време, мерките трябва да се вземат сега
23.03.2020 15:26

за да се ограничи епидемията - както казах вирусът е в пъти по-заразен и смъртоносен, за това навсякъде трябват крути мерки - не стане ли тогава ще се зарази по-голямата част от населението и тогава ще стане страшно - хипотетично 70 % от българите прави около 5 млн. души, при смъртност около 6,5 процента както е в Испания (в Италия е около 9 процента) това прави 330 000 загинали (повече от българските загуби за 9г. в двете световни войни) - за много кратко време от няколко месеца - струва ли си да караме два месеца без заплата? - определено да, макар и да е страшно.
цитирай
28. anetta - за да се ограничи епидемията - ...
23.03.2020 16:51
didanov написа:

за да се ограничи епидемията - както казах вирусът е в пъти по-заразен и смъртоносен, за това навсякъде трябват крути мерки - не стане ли тогава ще се зарази по-голямата част от населението и тогава ще стане страшно - хипотетично 70 % от българите прави около 5 млн. души, при смъртност около 6,5 процента както е в Испания (в Италия е около 9 процента) това прави 330 000 загинали (повече от българските загуби за 9г. в двете световни войни) - за много кратко време от няколко месеца - струва ли си да караме два месеца без заплата? - определено да, макар и да е страшно.

пак има едно НО..вие правите статистика на база Италия и Испания, но не знаете реално защо нещата там се получават така Вчера четох една италианска професорка, която каза, че нямало случай човек да умре от вируса, умират възрастни хора с хронични заболявания. Ами не смятате ли, че за да има статистика, нещата трябва да са сравними? Ами там ако е заразена водата или храната? Има много неща, за които трябва да се помисли. Днес гледах едно клипче с някаква болница в Италия..извинявам се, но това е пълно безумие, което правят Ми и аз мога да отида в гробището и да снимам новите некролози и да кажа, вижте, колко хора умират в България.
И не на последно място, някой помисли ли за храната, която приемаме? Това е зоо вирус..
Има много неща да се кажат, но е излишно. Въпросът е, дали последствията за хората няма да бъдат убийствени след него/вируса/.
А иначе ок..карантина, карантина, но е безумие..светът е движение..идват хора, заминават хора, смятате ли че 14 дни могат да ограничат нещо?
цитирай
29. didanov - Винаги има едно но
23.03.2020 17:41
Ако сте гледали всички италиански лекари които са на фронта апелират да вземем на сериозно заплахата и да вземем крути мерки, за да не ни сполети същото -а то си е катастрофа както и да го погледнем. И не само лекари - мрежата е пълна с видео обръщения на италианци, българи дори да вземем мерки.
Дори китайците са в шок от ставащото там -по 700-800 умират на ден като мухи.подобна е и ситуацията в Испания с 450 загинали вчера. Това ли искате за българите? Е аз не и ако мога да го избегна бих предпочел да гладувам и мизерствам няколко месеца ,но всички от моето семейство да са живи и здрави.
цитирай
30. anetta - за да е така..
23.03.2020 20:09
има някаква причина. Защо точно в тези две страни става това? Вие знаете ли, че котките също са носители на коронавирус? Аз ако бях щях да търся причината, сигурна съм, че има такава. Нещо пропускат двете страни и има нещо общо между тях.
цитирай
31. alleks - За да е така има някаква причина:
23.03.2020 20:38
Има госпожо, и то много убедителна причина, ще си позволя да цитирам външен източник...

Цветомир Николов:
Двете най-засегнати европейски държави са Италия и Испания.
Италианците протестират срещу американските военни бази в Италия и искат тяхното премахване. САЩ, от своя страна, ако след турската Инджирлик изгубят и базите в Италия, губят Средиземноморието.
На Испания й предстои сериозен спор с Великобритания за Гибралтар. Възможен е й военен конфликт. Великобритания има интерес Испания да бъде държана под контрол.
В Италия дебаркират американски и британски военни части.

В България, главният прокурор, който преди да встъпи в длъжност, на няколко пъти беше на инструктаж в САЩ, заговори за военно положение. Американските военни бази в България, стават все по-важни за САЩ.

Положението в Испания е наистина сериозно. Заразените с коронавирус са близо 14 000 хиляди, починалите са около 623. Испания е най-засегнатата държава в Европа след Италия....
цитирай
32. didanov - да има причина
23.03.2020 20:41
и пак ще я повторя - не вземат навреме епидемията насериозно както и необходимите мерки за ограничаването й и сега трябва да платят цената и всички покрай тях.
цитирай
33. anetta - Има госпожо, и то много убедителна ...
23.03.2020 20:59
alleks написа:
Има госпожо, и то много убедителна причина, ще си позволя да цитирам външен източник...

Цветомир Николов:
Двете най-засегнати европейски държави са Италия и Испания.
Италианците протестират срещу американските военни бази в Италия и искат тяхното премахване. САЩ, от своя страна, ако след турската Инджирлик изгубят и базите в Италия, губят Средиземноморието.
На Испания й предстои сериозен спор с Великобритания за Гибралтар. Възможен е й военен конфликт. Великобритания има интерес Испания да бъде държана под контрол.
В Италия дебаркират американски и британски военни части.

В България, главният прокурор, който преди да встъпи в длъжност, на няколко пъти беше на инструктаж в САЩ, заговори за военно положение. Американските военни бази в България, стават все по-важни за САЩ.

Положението в Испания е наистина сериозно. Заразените с коронавирус са близо 14 000 хиляди, починалите са около 623. Испания е най-засегнатата държава в Европа след Италия....

Госпожо?
А възможно ли е да не ми цитирате някой, а да изкажете в прав текст, какви са вашите съмнения? Не следя военния блок, не ме интересува.
Благодаря, предварително за отделеното време, Господине.
цитирай
34. anetta - и пак ще я повторя - не вземат навреме ...
23.03.2020 21:04
didanov написа:
и пак ще я повторя - не вземат навреме епидемията насериозно както и необходимите мерки за ограничаването й и сега трябва да платят цената и всички покрай тях.

Едва ли е това, в други държави дори няма мерки, и пак нещата са в пъти по-добре. Истината рано или късно излиза, интересно ми е този път каква ще е..
цитирай
35. fun1001 - Анетта е на прав път!!!
23.03.2020 21:11
да видя ,най сетен и тук , Един със Самостоятелно мислене индивид..
Чиста логика , и необременено Съзнание ))
Респект,ани, поздрави от мен...

аз се поумороих да пиша, ноо..кой, до където )
приятна вечер...
Юлия
цитирай
36. anetta - : )
23.03.2020 22:47
Благодаря, поздрави и от мен.
цитирай
37. didanov - Бихте ли казали в кои държави няма мерки и нещата са по добре?
24.03.2020 11:05
Това е доста несериозно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313803
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031