Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 21:18 - Помолих...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 433 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Помолих Бог да вземе моята гордост,
а Той ми отговори: "Не".
Каза ми, че гордостта не може да се отнеме,
от нея се отказват.
Помолих Бог да излекува дъщеря ми,
прикована в леглото от своя недъг,
а Той ми отговори "Не".
Каза ми, че душата й е невредима,
а тялото й е само временно.
Помолих Бог да ми даде търпение,
а Той ми отговори: "Не".
Каза ми, че търпението е резултат от изпитания
и не се дава, а трябва да се заслужи.
Помолих Бог да ми подари щастие,
а Той ми отговори "Не".
Каза, че ми дава благословение,
а дали ще бъда щастлив, зависи от мен.
Помолих Бог да ме предпази от болката,
а Той ми отговори: "Не".
Каза ми, че страданието отделя човека
от житейските грижи и го приближава до Него.
Помолих Бог да ми даде духовен ръст,
а Той ми отговори: "Не".
Каза ми, че духът трябва да израсне сам,
а Той само ще го подрязва,
за да го накара да даде плод.
Помолих Бог да ми даде всички неща,
за да мога да се радвам на живота,
а Той ми отговори: "Не".
Каза, че ми дава живот,
за да се радвам на всички неща.
Помолих Бог да ми помогне да обичам другите
така, както Той ме обича.
И Бог каза: "Ти най-накрая разбра
за какво трябва да молиш..."

Това нещо копнато от фейсбук, ме замисли много сериозно..Колко неправилно се молим, а Бог ни е дал всичко..т.е. живот. : )



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ;)
20.04.2020 21:31
аз си знаех, че молитвите са излишни

сериозно споделено - убеден съм, че религиите на земята са обида и грях към Бог ако го има, той просто не може да е този предлоаган ни от християни, мюсюлмани и всякакви други
цитирай
2. anetta - Ми..знаеш ли
20.04.2020 21:42
замисляла съм се, защо хората се сещат за Бог, само когато имат проблеми. Защо не благодарят на Бог, че са живи, че имат всичко, че им е дал всичко. Да, религията е тежко нещо..канони, канончета..а Бог е Любов. Аз съм християнка, според религия..но съм доста лоша християнка, пак според религия..но иначе съм си вярваща в Бог..и то доста вярваща. Само като се сетя за великата инквизиция, и някак религията..ми става черна, потопена в невинна кръв. Бог ни е създал, не религията да ни убива..а да имаме Вяра..Надежда и Любов.
Но си почитам традицията..т.е. отхвърлям само частта на наказания от хора, в името на Бог. Едва ли Исус се е жертвал..за да може да съществува инквизиции..
Но пък от друга страна, религията..чистата религия не са попове с бмв-та и алчни старчета..Не знам, комплексни са нещата..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 314007
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031