Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 10:35 - Човешката алчност..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 698 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тя е някакъв парадокс..Гледам ги, чета ги и непроумявам какво е това желание да трупат, да имат, да се окопават с купища вещи и да искат още. Човек гол се ражда и гол си отива от този свят, а най-ценните неща не струват пари..това е погледа, усмивката, прегръдката, целувката, нежността, любовта ..но нямам идея защо хората мислят че могат да ги купят...
Могат да купят секс, но не и любов, къща, но не и дом, легло, но не и спокоен сън. Най-големите диктатори и милионери са най-големите самотници... и цената която плащат за да имат е огромна..те никога не могат да изпитат красотата на земният живот..палитрата от емоции, въобще те губят човешката си същност...и то само и само да притежават, но могат да притежават само вещи..не и хора..
В странни времена живеем..



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - любов, дом, сън, красота, емоция..
11.05.2020 21:37
Всеки отделен човекът е мяра за тези неща!
и това не е от днес, anetta..

цитирай
2. anetta - Зависи..
11.05.2020 22:29
някои хора страдат от хроничен недостиг на тази мяра. Да, не е от днес..просто днес бях малко по-емоционално настроена..от прочетена книга..: ) Много тъжни истории има по света..и като се замисли човек..само заради едната робия към алчността..
цитирай
3. anetta - анонимен
12.05.2020 19:35
За втори път се триеш...защо? Видях, че си писал, но бях на работа..сега отварям да ти отговоря и те няма..
В мен ли е причината?
цитирай
4. анонимен - Не! Не е и мое дело.
12.05.2020 22:25
Предполагам, че е бот чистач в платформата или друг анонимен. Не съм единствен. Замислих се за целта и средствата. Коментарът ми беше за познанието, тъгъта и радостта.
Спокойна вечер, anetta! :)
цитирай
5. anetta - Да, аз и двата ти коментара прочетох..
12.05.2020 22:39
но не мога да пиша от тел. или таблет/така и не се научих/ или като съм на работа и за това пиша тук, само като съм пред лаптопа..: ) Но ми стана странно, че изчезват мнения..
Не си само ти анонимен?..егати..: )))
А относно снощният ти коментар..пак се съгласявам с теб и най-вече за това..че има само Днес..: ) само на две места човек никога не може да бъде..това е вчера и утре..т.е. минало и бъдеще..
Спокойна и на теб, анонимен! и Лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313953
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031