Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2020 12:56 - Спомени...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 544 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От няколко дни телефона ми бълва съобщение, че няма памет и да изтрия снимки от вайбъра. Нямах идея дори че се пазят в него, защото дълго нямах вайбър, бях  го изтрила, но наскоро го инсталирах пак. Та влизам да видя..какви са снимките..и в един момент онемях..е не е възможно да съм била толкова наивна, до степен глупост. На една от снимките, ме гледаха мъж и жена, той се перчи, а тя го гушнала смеейки се..гледах и не можех да повярвам, до къде може да стигне човек, който иска да удари..и до къде може да стигне собствената ми глупост и наивност..
Минало!..но се замислих и в друга посока..как чрез нещо много елементарно, каквото е една снимка, на човек могат да му се отприщят хиляди неща, които преди не е виждал или не е искал да види..
е изтрих всичко, не искам такива спомени..и съм убедена че след време пак ще забравя..но поне "прогледнах"
а и не съжалявам за нищо..
но за пореден път се убедих, колко сложно-субективно е мисленето  и виждането ни като хора..затваряме очите пред това което Е..а си градим някакви въздушни кули..които като се сринат..боли..а те няма как да не се сринат, въпрос на време е..защото са въздушни и не е това което Е..а измислено от нас самите..
но имаме сега..и евентуално утре..и все пак от  нас зависи..какво ще е вчера..: )



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315392
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930