Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2021 09:57 - Имало е, има..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 524 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 и ще има, хора на действието и хора на приказките. Разказвачите на приказки, са един вид манипулатори. Те изказват гледни точки, намерения, но всичко си остава просто думи. Хората на действието правят историята, променят света, оставят диря след себе си. А всичко е движение, промяна, миг с миг няма един и същи. Колко хора остават само с намеренията си, страхуват се от промяната, отлагат живота си за после. 
А всяко нещо, води след себе си друго нещо, но е следствие на действие. Интернет стана перфектното място, за неизпълнени намерения. Всичко или почти всичко се оставя за утре, за догодина, за след 5, защото човек има намерението, но го няма действието.
Преди години, хората са търсели земя, за да си построят дом, а сега се търсят пари, за да си купят. Финансовото робство на банките става все по-тежко.
Вече почти всяка услуга се предлага онлайн и струва пари и едни хора забогатяват за сметка на други хора, които бездействието ги е обзело. Масово се прилагат програми приложения, които ужким улесняват човека, ама дали?
Може би хората от моето поколение на 70-те, а може би и тези на 60-те и началото на 80-те, знаят, че игрите бяха навън, омъжихме/оженихте без интернет и виртуални запознанства...хората бяха хора на действието, кажат-правят го, а сега са предимно виртуални разказвачи..
И не, не мрънкам, времената са такива, защото нормално е във виртуала да срещам  виртуални хора, в реала с реални..първите са хора на намерението, а вторите, хора на действието..
А иначе едни палачинки със сладко от смокини, топло ароматно кафе на фона на скорпионс, са много по-приятно усещане, от една представа за палачинки и горещо кафе..: )) ама за да ги има, пак трябва да се направят..или да ти ги направят..
Добро утро!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Други времена бяха, Анета. Всичко ...
14.05.2021 06:01
Други времена бяха, Анета. Всичко ми изглеждаше по-спокойно преди, като бях малък. Сега си има други предимства, основно комуникациите, но повечето неща са виртуални, а няма контакт между хората. Каква е ползата, че във facebook имам повече от 750 приятели, като половината съм ги виждал по един-два пъти досега?
Поздрави!
цитирай
2. anetta - над 750?...ехееее
15.05.2021 10:26
а какво да кажа аз, като във фейса нямам и 50 приятели : ) повечето са ми роднини и бивши съученици. Много дълго време ми отне проучването що е това виртуал, комуникациите в него, социални мрежи, сайтове, клубове, въобще всичко, което е свързано с вербалната комуникация..но изводите си остават за мен...
А за времената.. не знам Барин. Стойностните и ценните неща са непреходни, нямат време, може би с напредването на цивилизацията се увеличават изборите за преживяванията. Представяш ли си как са общували хората, когато са нямали писменост, или когато вестоносци на коне са разнасяли писмата, или когато са били създадени пощите, телефоните..а сега и интернета. Нямам идея кой етап е бил най-добре за човечеството..но същността на човека не може да се промени, непреходна е..и тогава хората са обичали, мразели, помагали, били са груби и нежни..т.е. чувствата, емоциите и т.н. във всяка епоха са едни и същи.
Отплеснах се..: ))) но на мен винаги ми е било интересно не същността на Човека, и аз съм човек, знам каква е, а неговите избори..и до какво водят те..
Хубав и усмихнат ден, жив е живота..а философстването е дъвка за ума.. макар че е и начин на живот де..а за да има човек каквото и да е, е нужно действие..: )
Поздрави и от мен..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315205
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930