Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2021 22:47 - Аз знам,
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 967 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 че ти мислиш, че всичко знаеш, но лишавайки се от незнанието, пропускаме знанието..
Интересно ми е кой ще ме разбере, какво искам да кажа..
Преди години, един много скъп за мен човек, който вече не е между живите, ми направи забележка да не слушам тъжни песни..или ставаше въпрос за "Воин на съдбата" Слушайки обаче тази песен, на мен тя ми носи невероятно спокойствие..глас музика..абстрахирайки се от текст обаче..
Та знанието и рамка "тъжна песен", носи незнанието и стинското знание, другите как я възприемат и какво е за тях..Аз например политам с нея..високо..високоо...
Поздравче...: )




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Имаш предвид ефектът на Дънинг-Крюгер, предполагам.
29.08.2021 11:09
"Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения."
цитирай
2. anetta - Ако не си уверен в себе си и не вярваш в себе си или по-точно във възможностите си,
29.08.2021 22:58
няма как да вярваш и на другите. Ми значи аз съм глупава, защото не мога да живея в съмнения или предположения. Ако нещо не ми е дадено да разбера, значи не му е времето, но рано или късно разбирам.
Не, друго имах предвид..но съм прекалено уморена. Подкарах трета седмица без почивка и ми идват в повече писането и обясненията.
лекичка от мен.:)
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
05.09.2021 14:32
"Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения."
Поетът Иван Вълев (Пловдив) ми е братовчед, но не поради това съм запомнил една мисъл в негова ранна творба: "Съмнявай се във всичко. Съмнявай се и в себе си дори."
Съмнението (Не казвам подозрението - грозно е!) те кара да търсиш причините, генезиса на нещата, които от прима виста мислиш за откритие. Радваме се на дърветата и цветята, но често забравяме, че те имат корени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315687
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930