Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2021 10:18 - За Любовта и хората..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 781 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 или как сме научени да обичаме и да ни обичат...т.е. как да показваме любовта си и как  се чувстваме обичани. Дълго време този въпрос ме чоплеше много.. защо е това разминаване..защо любовта не е достатъчна хората да бъдат заедно и да се разбират, та нали тя е най-силната сила на Земята. Зададох си въпрос и Вселената ми отговори.. Преди около година и нещо, ровейки се в читанка да си търся какво да чета, попаднах на Анди Андрюс "Проницателят" и още няколко негови книжки. Прочетох ги на един дъх всички, но някак не се съсредоточих..наскоро се върнах пак на тях. В тях има доста и други неща, върху които се замислих и припознах..но сега се акцентирам върху начините, чрез които хората обичат и искат да бъдат обичани..т.е. да се чувстват обичани..
Ще го мина през моята призма..
първият начин е чрез думи..не е моят... Хората, които обичат и са обичани чрез думи, търсят непрекъснато изразяване на любовта чрез думи. Ето  и защо при мен нито едно виртуално запознанство не оцеля във времето.
Втория начин е чрез действие..например да сготвят на другия, да оправят разни неща..да се грижат за другия..и това не моя начин..мога и сама.
Третия е чрез физическо докосване. Галене, докосване..прегръдка..донякъде се припознавам в това..
и четвъртия начин е чрез присъствие..е това съм аз. Да,за мен е много важно присъствието..реалното. Ако няма присъствие, няма нищо.
Позачудих се и се опитах да анализирам, защо точно този начин е моя..и отговора пак дойде сам..защото хората които съм обичала винаги са присъствали в живота ми...и така съм се чувствала обичана. Майка ми, баща ми, детето ми, бившия съпруг, приятелката ми..а всички други дори и да са ме обичали, аз не съм го усещала и разбирала.
Не, това не е изповед, просто си  разсъждавам.. и е хубаво всеки да се замисли..как той обича и как иска да бъде обичан..и ако е възможно да показва на другия неговия начин за да се чувства обичан. Да, Любовта е съвършена, ама ние не сме..просто от много малки са ни учили на това...и ние сме възприели някакъв модел... и може би точно от там идва драмата Любов..а иначе Любовта е най-простото нещо..или я има или не...но различните езици с които говорим чрез нея..са неразбираеми за другия.
А иначе Лято е..и е Слънчице..прекрасен ден желая..




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stiraks - Да си чувала израза
31.08.2021 11:53
" аз мога да обичам отдалеч"

Нагъл съм, знам.
цитирай
2. anetta - :)
31.08.2021 12:27
stiraks написа:
" аз мога да обичам отдалеч"

Нагъл съм, знам.

Не, не си нагъл, просто мразиш да мислиш. Да, човек може да обича и отдалеч, но аз писах кога той се чувства обичан и какво дава...И да, Любовта не иска нищо, тя е съвършена, ние сме тези които и слагат начини..и т.н. и когато двама не са заедно..тези граници просто падат. Могат да обичат далеч и отстрани, без нищо да искат...защото нямат нито физически нито ментален контакт...но когато се споделя едно Битие..нещата вече са други.
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
05.09.2021 10:13
Темата е изключително деликатна и пространна, но най-важното е тя да бъде разисквана искрено, от собствен опит. Описанията от вида на https://fakti/life/95343-7-vida-lubov-koito-mojete-da-izpitate-v-jivota-si не ме разчувстват.
Нарекох я деликатна, защото би трябвало да се разглежда успоредно със страстта и тълкуването на изневярата. Вероятно описаната в постинга четвърта форма е бронирана срещу отклоненията. Не зная дали на някой от стотиците езици на планетата не е написана вече изчерпателна монография, но в нашия си, личен микрокосмос изглежда любовта е някакво неописуемо състояние на духа, граничащо с вълшебство. Трябва - една тъжна констатация - да загубиш обекта на своята любов, за да разбереш, колко многостранно понятие е тя.
Благодаря за провокиращото дълбок размисъл мини есе.
П и е р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313776
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031