Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2021 08:33 - Частният бизнес в България..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 633 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 или чукай на дърво да не ти се наложи. Като казах, че промените чукат на вратата ми, бях буквална. Поръчах си мебели. Вчера дойдоха с бусчето, разтовариха ги и ги питам, а опция сглобяване има ли..ми не, нямало. Ми добре. Звъня на другите магазини, които имат такава опция и ги питам, мога ли да ползвам услугата сглобяване на мебели..ми не, не можело, този вариант е само, ако мебелите са купени от тях. Е хубаво де, ама аз пакетирани кашони не мога да използвам, остава варианта, да викна някой да ми помогне, ама сега сменям работата и ми е малко сложно. Но както и да е, това ще го преживея. ВиК мастори. Звънях на пет фирми..едната ме прати за ноември, другата около нова година, третата те ще ми се обадят, четвъртата и петата пак нещо подобно се получи..с една дума отсивириха ме..едва ли не за догодина. : ))
Отивам в сервиз за колата, края на октомври най-рано..Ми ок, аз до тогава може да си купя друга кола..та защо ми е да я правя тази?
Звъня на маникюрска и чувам...ооо миличка до средата на октомври всичко ми е плътно...и пак шах! : )))
На база на това се получава един голям парадокс, безработица в България, а дефакто, липса на работна ръка.
А аз даже не коментирам качество на работа..
Ама  вече взех да се забавлявам.. преди всяко обаждане да прогнозирам дали ще е 2021..или може би 2025г?.. : ))) То всичко ще си нареди, ама ми стана интересно, безработни, а липса на работна ръка..ама забравих, че това е България, страната на неограничените парадокси..: )))
Амаа то и Вселената ми помага де, тъкмо мрънках, че промените ме връхлитат..чукат на вратата ми..а то взеха та се поотложиха..т.е. додоха де, ама във вид на кашони, а не на "нов" дом..: ))) а  новата работа ще е след месец, щото в старата не ме пускат..Абе живот!
Добро утро!
събудих се, на революционна вълна..и слушам това..споделям го..
Епизод...и Аспарух..






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
25.09.2021 11:22
Точно описание на днешната ситуация в майка България. Не само при занаятчиите, но и в други сфери. Да не говорим за това, че има полумайстори, полудоктори, полуполитици и прочее. Такива разберат къде има далавера и без да им е в кръвта се пишат за можещи. И ставаш пишман, че си се обърнал към тях. През последните 20 години в Калофер имах всякакъв вид помощници, може би трийсетина ползвах по различно време за различни дейности, докато избера един-единствен сръчен във всички строителни работи, вкл. водопровод, електро, телевизия, джиесеми, печене на кюфтета на скара, бояджилък, дърводелство и още една дузина направления. Всичко зависи от това да е трудолюбив, отговорен, да му сече пипето от малък и т.н. Някой скептик ще каже, че щом може всичко, не може нищо както трябва. Няма да споря, защото обратният пример е пред очите ми...
Е, честита нова бъдеща работа. Един месец ще мине като един миг. Баба ми казваше "Броени дни бързо минават." Не е била съвсем права, но съм запомнил тези думите.
Имам идея. Вместо да се джавкаме в Блога, да си помагаме в такива случаи и Инвестор да включи категория "Търся помощ".
Спирам, не искам да надвишавам печатните коли на самия постинг.
Горе главата, Ани. Трудностите се забравят. Дано с новата работа си улучила десятката, но не се лъжи да вземеш за помощници твоите възпитаници. Имам предвид менажерията...
П и е р
цитирай
2. anetta - Аааа въобще не съм се отчаяла..
25.09.2021 11:55
научих се, че ако не мога нещо да променя, да го приема такова каквото е..
Баща ми беше такъв, в къщи никога не е имало майстори, умееше всичко и се е научил сам, тогава нямаше тубата, нямаше клипчета, нямаше гугъл..ами всичко беше..опитай за да разбереш. Може би оттам ми е останало това и на мен..просто съм имала жив пример пред себе си. А и може би за това и не се впечатлявам кой знае колко, защото за основните неща, които ми трябват мога и сама..какво ли не съм научила в този живот от живия пример..: )) е понякога откривам топлата вода, ама то ми е интересно..
А и то трудностите са интересни..тогава човек се чувства жив, мисли и действа...т.е. предизвикателствата..а и винаги съм твърдяла, че човек иска ли..може! Намира начина..
цитирай
3. valeska - ...
25.09.2021 13:40
Аз нямам такива проблеми, друг се грижи. Даже и чинии не мия, имаме съдомиялна!:))) Но обичам да готвя. А и работата си харесвам, няма да я сменям.. Но ти си оправна, Ани, да не те мисля...
цитирай
4. anetta - : )))
25.09.2021 14:12
valeska написа:
Аз нямам такива проблеми, друг се грижи. Даже и чинии не мия, имаме съдомиялна!:))) Но обичам да готвя. А и работата си харесвам, няма да я сменям.. Но ти си оправна, Ани, да не те мисля...

еее как ще се откажеш от ритуала..миене на чинии...да мрънкаш преди това, да ги измиеш и после да си кажеш...ох, няма гиииии...измити сааа...: ))) иии душата ти сияе..: ))) А да, забавлявам се, откривам света по нов начин.. и се чудя колко неща съм пропускала преди..
А за работата..чакай че обмислям трети вариант..: ))) ..т.е. съчетаване на две работи..не е невъзможно!..: ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313747
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031