Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2021 19:21 - Представяте ли си...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1498 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 имало и друг вирус. Понеже изведнъж ме тръшна нещо..нещо като настинка, вирус..абе с една дума..нещо!...с гърлобол, хрема..бухам..т.е. кашлям..и като ходих до аптеката си взех и тест, за ковид. Отрицателен е..и даже се зарадвах..ехее вече има и други вируси.. еее успяха да ми набутат едни витамини за 40лв..ама по-добре витамини отколкото антибиотици..
Та да знаете..има и обикновен вирус вече..е гадничък е..пазя леглото..ама как да не му се зарадвам..: )))
ииии Удо..
Прекрасна вечер желая..




Гласувай:
4



1. panazea - Ани , оздравявай бързо !
21.10.2021 21:29
Чакаме те !
Панацея
цитирай
2. pvdaskalov - Не бой се!
22.10.2021 00:33
Щом имаш сили да ходиш до аптеката, щом в това състояние пишеш постинг и слушаш музика, предсказвам, че ще пребъдеш. Обаче на теста въобще не вярвай. Много ми е интересно дали котките разбират, че стопанката им не е добре... Ще дебна Лео какво ще прави, ако започна да охкам. Далматинката Сара, за която писах постинг, лесно се лъжеше при такъв експеримент и започваше да скимти... Котарачето, ако се прави на мъж, хич и няма да му пука.
Май стана Добро утро.
цитирай
3. anetta - Благодаря...
22.10.2021 12:22
panazea написа:
Чакаме те !
Панацея

след като не съм деактивирала профила, значи съм наоколо..: ))
цитирай
4. anetta - е че имам ли избор..
22.10.2021 12:29
pvdaskalov написа:
Щом имаш сили да ходиш до аптеката, щом в това състояние пишеш постинг и слушаш музика, предсказвам, че ще пребъдеш. Обаче на теста въобще не вярвай. Много ми е интересно дали котките разбират, че стопанката им не е добре... Ще дебна Лео какво ще прави, ако започна да охкам. Далматинката Сара, за която писах постинг, лесно се лъжеше при такъв експеримент и започваше да скимти... Котарачето, ако се прави на мъж, хич и няма да му пука.
Май стана Добро утро.

и куп още неща свърших..сега ще си направя и пица..щото болна, болна ама глаадд...
А дреме им на котките..сутринта мяу..мяу..дай да ядем, мяу, смени ни водата..отвори ни прозореца искаме навън..и това е..и се изнизват в индианска нишка..: ))) от време на време дойдат, видят ме, че съм тук и газ пак навън..да си живеят котешкият живот.
Съзнавам, че те не са хора и гледам да не им преча много на котешките преживявания.. Вчера ми дойде преждата по еконт.. и само ги гледам и им се усмихвам..ако знаят какво съм им замислилаааа...: ))) Дрешки..ама не толкова да им топлят, те си имат козинка..а да не ръсят косми навсякъде..ама нямам идея как ще реагират..: ))) предстои да видя..
цитирай
5. valeska - Здравей, Ани!
22.10.2021 18:00
Червено греяно вино помага при настинка, не трябва да завира и се добавя нарязана ябълка. Но на мен не ми харесва! Дано да си добре и да не ти се налага да го пиеш, иначе е много добро лекарство.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313750
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031