Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2021 18:12 - Това, че сме умрели..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
6



 като общество е ясно. Това, че ни разделиха по всички житейски показатели също..Но не ми е ясно защо Радев е още президент и с кои очи ще се кандидатира пак. Че политиците са дебили и нямат очи и това е ясно..ама ги избираме ние. Ние сме силата...това не ми е ясно..защо го позволяваме. Това че някой трябва да е във властта също е ясно..ама защо контрола ни след това го няма никакъв. Спорим, караме се по социалните мрежи..разсейват ни вниманието с някакви тъпотии..а хората си мрат. Искам г-н Радев да ми каже, колко хора останаха без работа след този ковид? Искам да ми каже колко бизнеси съсипа? Искам да ми каже с тази цена на тока, водата, билетчетата на градския транспорт..при минимална заплата от 650лв как се живее? Хайде преди беше Борисов виновен..вече Борисов го няма..с какво се подобри положението?
Това служебно правителство..каква точно служба има...
Направиха ни такива дебили и нас..нищо да не ни интересува..ако днес има за ядене, да се платят сметки..значи всичко е ок.
Г-н Радев знае ли, работодатели как извиват ръце..Една баба или дядо със социална пенсия..или да кажем 400-500лв, как може да преживява достойно?
Бях се зарекла да абдикирам от обществото и проблемите му..защото нищо не мога да променя..но ме боли да гледам как мизеруват възрастните хора, младите семейства..как не могат да си платят сметките...как вместо да подобряват положението..те се занимават със сертификати..те хората умират от глад и недохранване..от бедност..от стрес..този седнал сертификати да издава..
Та искам да ми направи разчет на пенсия 400лв. как да преживее пенсионер...или младо семейство със дете с заплата от 700лв. Как да работят и двамата родители, като училищата и детските градини са затворени..как да плащат наем..да се хранят и да отгледат достойни деца?
Ааа и друго искам да ми кажат. Как ЕС "търпи" като член, страна с такъв нисък стандарт на живот? За друго могат да ни затискат и притискат..а защо не притиснат управляващите да оправят стандарта..



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315752
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930