Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2021 09:41 - Различията, приликите и истината
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 726 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Снощи захванах тази тема, ама бях в друго настроение..
Та с различията е лесно, просто приемаш чуждото мнение, като право на мнение и това е.
Аз съм твърдо против ваксините, но хлапето ми се ваксинира. Бях и твърдо против Слави, ама тя гласува за него..и това е нейно право..но никога не ни е било повод за скандали или негативни спорове. Бях и против да учи медицинска физика, но решението си го взе тя и на мен не ми оставаше нищо друго освен да я подкрепя.Сега е записала две магистратури..пак различие, но пак я подкрепям, това е нейно желание и живот.
Приликите са нещо по-сложно. Когато виждаш в някой друг себе си, хем е прекрасно, хем е и гадно. Прекрасно е, защото донякъде гали егото..защото плуваш в познати води, знаеш какво ще последва и се отвадаш на удоволствието от плуването..а гадното е, че така отпускайки се, е най-лесният начин да се удавиш.. Оставяш се в чужди ръце.. и вниманието е притъпено. Хората с които си приличаме, почти никога не са виждали гадната ми, лоша страна, защото не я провокират. Имам я, но с тях не я показвам..не ми е нужно да се браня, да навличам доспехи, да правя инати. но пък има хора, които точно за пет минути, могат да изкарат всичко лошо и негативно от мен..даже на мен самата ми е било странно, как успяват.. и после се чувствам зле..че съм го позволила на себе си това.
И истината! ми истината е, че трябва да се заобикаляме с хора, които не ни носят негативи..говоря за заобикаляне..а не за външна среда, там ги има всякакви..ама те не ме интересуват..да си съществуват там.
Да дадеш нещо прекрасно и хубаво..за да споделиш Любов, трябва самият ти да си Любов..иначе няма как. Ама за да си Любов, трябва много да внимаваш какво приемаш..и с какво се пълниш..
Физическият свят е пълен с условия и ограничения..Душата е неограничена..а човек трябва да намери баланса..между двата свята. Не е лесно.. : )))
А иначе е понеделник..и желая прекрасна седмица..и прекрасен ден..иии многоо хубави емоции..

пп а споделям една картинка от фейса..която показва как хората се разбират помежду си..понякога!... : )))
image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Бъди благословена , Ани !
25.10.2021 15:15
Хора всякакви !
Важното е да срещаш само тези , които изпълват душата ти с радост!
Панацея
цитирай
2. anetta - Благодаря ти, Пан..
26.10.2021 10:31
и ти бъди Благословена, както и всички хора..
да, ние сме отговорни за своята радост и удовлетворение..
Поздрави! : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313927
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031