Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2021 09:58 - Контролът..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1444 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За държавата, администрацията и институциите аз съм ЕГН. 10 цифри. ЕГН е въведено през 1977г. в България. Това е първото обезличаване на човека, в името на контрола. В интернет аз съм IP пак цифрички. Сред приятели, близки, познати съм име, ама те едва ли искат да ме контролират, за това и името е достатъчно. 
Така. По време на пандемия Мъск изстреля доста сателити Още тогава ми стана странно, ама го отминах.
Та..с една дума, контрола се затяга. Проследявайки етапите на развитие,хората първо са били имена, чрез родствени връзки и родове са се  легитимирали. След това е въведено ЕГН-то, след това се създава интернета - компютрите, а след това телефоните-мини компютрите, които хората си ги носят със себе си. И контролът става почти пълен.
По принцип мен това не ме интересува, да си следят, няма какво да видят, освен обикновените битовизми, но пък от друга страна, човек ако се замисли, Земята се е превърнала в аквариум, а ние сме белите мишоци..Е това вече не ми харесва.
Нямам никакъв проблем да се откажа от фейса, интернета, да си взема обикновен телефон..и по институции много не ходя, така че  ЕГН-то не е проблем, но така човек попада в изолация...самото общество го отхвърля като ненадежден..и странен. И оттук идва въпроса, толкова ли свикнахме да ни контролират?
И още един въпрос..преди когато не е имало такъв контрол, животът на Земята не е ли бил по-спокоен и по-красив..някак и доверие имало между хората.
Прекрасен ден желая..и по принцип е хубаво да бъдем хора, не цифрички и айпита..


Слънчогледите винаги гледат Слънцето...: )
image



Гласувай:
7



1. germantiger - ако някой руснак или китаец беше ...
26.10.2021 10:41
ако някой руснак или китаец беше "изстрелял" сателите, всичко щеше да е ок нали
цитирай
2. anetta - Нещо май ме обърка с някого..
26.10.2021 10:55
germantiger написа:
ако някой руснак или китаец беше "изстрелял" сателите, всичко щеше да е ок нали

открай време не обичам руснаците, нито американците, нито китайците..за мен всички са един дол дренки-окупатори, но към руснаците имам и лично негативно отношение. И турците не ни нанесоха толкова вреди..както "братята" руси.
цитирай
3. ganini - Това за турците и руснаците
26.10.2021 11:53
... е много точно казано. Само да припомня: по време на "робството" в Цариград , който не е български град, са живяли 40,000 българи с тяхни училища, вестници и църкви.
По време на 45 годишното (робство) на мен и на много българи не бе разрешено да живеем в София, защото нямахме "жителство"??!!
Ало, Левски, за това ли се бори?
цитирай
4. panazea - Сега Световната битка е
26.10.2021 13:04
за нашите деца !
Тях искат да набутат в цифров концлагер !
Тях ги пристрастяват към телефоните , за да спре общуването очи в очи !
Тях искат да ги обработват като бели мишки !
Ще им позволим ли ?
Това е въпросът !
Панацея
цитирай
5. anetta - Де да беше само това..
26.10.2021 13:48
ganini написа:
... е много точно казано. Само да припомня: по време на "робството" в Цариград , който не е български град, са живяли 40,000 българи с тяхни училища, вестници и църкви.
По време на 45 годишното (робство) на мен и на много българи не бе разрешено да живеем в София, защото нямахме "жителство"??!!
Ало, Левски, за това ли се бори?

ами доносниците, ами лагерите..само ние Руснаците и страните от соц лагерите, сме си избивали нацията... и то мислещите, цветът на нацията. Ама къде къде по-лесно се управляват овце..дадеш им една поляна да си блеят и те доволни и предоволни.
А Левски е имало защо да се бори. Аз признавам турското робство, като робство, а и след освобождението България е била добре.
Наскоро четох чичко ти Ленин, какъв тотален и пълен боклук е бил и как благодарение на машинациите на Германия..т.е. с германски пари е направил преврата. Нямам идея дали е истина, ама замисляйки се..кой е Ленин, едва ли сам и без подкрепа е станало това. Ами чичко ти Сталин с неговото "има човек, има проблем, няма човек, няма проблем".. И пак бе, пак някои реват за комунизъм и руските "братя" и за бай Тошо. Аз не знам ТодАр дали един път е взел някакво решение сам, без да се обади на старците от Кремъл. Ами Брежнев..
не искам да си спомням.. и после защо сме на този хал..
но ми стана интересно друго..всичките диктатори..т.е. тези които са направили най-големите поразии на човечеството са били мъже с ръст около 165см...Ленин, Хитлер, Наполеон..комплекси? или просто съвпадение..
отплеснах се...: )))
цитирай
6. anetta - Миии не точно..т.е. не е точно това въпроса..
26.10.2021 14:07
panazea написа:
за нашите деца !
Тях искат да набутат в цифров концлагер !
Тях ги пристрастяват към телефоните , за да спре общуването очи в очи !
Тях искат да ги обработват като бели мишки !
Ще им позволим ли ?
Това е въпросът !
Панацея

Когато има даден проблем..всичко започва от виждането му, осъзнаването му и промяна в гледната точка. Правят ежедневието ни все по-забързано и приспивно..и така човек няма нито времето нито желанието да се поспре, да види къде е, какво се случва..и защо. Винаги съм смятала, че промяната идва от самите нас..друг не може да променяме...както и околната действителност
Но пък знаеш ли..има и хубави новини. Срещам се и виждам много хора..и за моя голяма радост все по-малко с телефони в ръка. Децата си имат детски площадки..играят, крещят, борят се. Започнаха пак да ходят по "тумби". Все повече двойки виждам заедно..може би рано или късно ще се осъзнае кое е истинското и кое е натрапеното..И интернета ще отмине като мода..е тогава ще измислят друго..ама пак имаме избор..стига да го видим..да видим проблема. : )
Аз на телефона ми съм изключила нета..а и понякога умишлено го забравям в къщи..: ))) Лаптопа го ползвам предимно за информация и връзка с човек извън България..ама и това нещо ми писна..та ще остане само за четене и може би за връзка с тук.
А между другото осъзнавам и друг факт за мен..пристрастила съм си ума към четене и информация.. което си е проблем..и пак проблем на днешното Битие...твърде лесен достъп..: ) и трябват мерки..: )))
цитирай
7. pvdaskalov - * ! *
26.10.2021 19:49
Толкова сте сериозни, че най-после се усмихнах, а котарачето Лео се прозя - да не остане по-назад. Всичко вече е номерирано за улеснение. А това, че има злосторници, които ще се възползват, какво може да се направи, нямам идея. В Либия едно време режеха ръката на този, който е откраднал. И не се крадеше... Ще се намери начин и в глобален мащаб. Нямаме информация какво правят извънземните цивилизации, но ако са стигнали нашето ниво или са го задминали ,навярно и те правят същото.
Протестира се срещу жителството... И какво стана като беше отменено? София, помнете ми думата, е обречен град със своето колосално разрастване, а задръстванията ще станат такива, че ще спим и правим деца в колите си. Не е майтап!
Щели да ни управляват от Космоса... Кой може да управлява българина, например. Той е неуправляем. Няма го Алеко да напише част втора за съвременния бай ви Ганя със съвременните му теории за конспирации и антиваксинационни убеждения. Ние протестираме за всичко, без да знаем ще се събудим ли утре. И аз мисля, че детството ми е най-хубавото на света, но можете ли да накарате днешните деца да се откажат от джаджите, с които са въоръжени. А от видеотелефоните, с които се свързваме с напусналите наши роднини и приятели, ние, не децата, ще се откажем ли? Развитието, технологиите и нещата в научнопопулярните четива ще се преустановят рано или късно, както са загивали по-древните цивилизации. Ледникова епоха, атомна война, сблъсък с огромен астероид... и... край, макар и временно. И пак ще започнем от началото. Човечеството губи от тази пандемия многократно повече средства, отколкото да се беше заело със заселването на морските глъбини, създаването на изкуствени острови и други места за живеене, ако се вярва на хипотезата, че целта е освобождаване на жизнено пространство. Спирам, че съмна... И както съм отбелязвал не един и два пъти, авторката на постинга умее така елегантно и невинно да закачи някоя щекотлива тема, че на седянката да липсва само греяна ракия. :--))
П и е р
цитирай
8. anetta - : )
27.10.2021 12:20
е, че аз съм си сериозна..и то доста, просто много малко хора ме познават в тази светлина. А всичко друго е прекалено несериозно, за да бъда сериозна..а и ми е много по-лесно, като ме приемат за несериозна..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313974
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031