Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2021 11:31 - В мен възниква един въпрос..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 4414 Коментари: 15 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 всички знаем, че лекарство за коронавирус няма. Болниците обаче били на границата на пределите си. С какво и как лекуват коронавируса в тези болници? Или поредното безумие..ковид отделениеи там всички накуп, т.е. и със сърдечно-съдови проблеми и диабетици и с белодробни болести..А специалистите какви са в тези отделения..Лекарите са профилирани..Ако има белодробни усложнения след или по време на вируса, не трябва ли този пациент да е в белодробно отделение, лекуван от специалист по белодробни заболявания?
Сертификат. Добре. Но този сертификат се издава еднократно, а ни беше казано, че и ваксинираните се заразяват и пръскат зараза.. и защо е този сертификат? Да могат те необезпокоявано да заразяват? На нас ни беше казано, че ваксината е да спре заразата..Логика?!
Или сертификатите са един вид белег..или статистика..ама за какво? На послушните, или на бройката хора, които имат нещо различно в себе си..
Има нещо което ми обягва..и това е целта на тази масова лудост.
И друго, като четох биографията на етиопеца и ако поне мъничко е истина в нея, това ли е най-достойният човек за този пост?!
КПП-та, зелен сертификат умиращи от безсилието на зравната система..мамка му..какво значи всичко това?
При свинският и птичият грип..т.е. при другите зоовируси, всичко мина и отмина от самосебе си.. а сега втора година ни правят на луди калинки..а между другото..има ли ваксина за тях?!
Хората са казали, здрав дух, здраво тяло..а някой може ли да ми обясни, как духа може да е здрав, ако види нещо такова да се надвесва над него..и да го лекува..
image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - А и друго..
29.10.2021 11:56
като има наистина сериозен проблем, правителства, специалисти и т.н. се опитват да не създават психоза, докато се намери решението му. Тук е точно обратното - масова психоза. А истината е една..всички ще умрем и ваксинирани и неваксинирани..въпросът е, такъв ли живот искаме да живеем, докато сме живи..
цитирай
2. dobrodan - Трудно е да се улучи точният момент,
29.10.2021 11:57
в който трябва да се овладее белодробното възпаление.
В болниците не лекуват Ковид, няма лекарство срещу него. Обдишват пациентите с ниска сатурация, вливат им коктейл антибиотици срещу пневмонията и се молят пациентът да оживее.
Защо е така? Защото българинът, като най-страшен мачо на планетата, смята, че е понастинал и нищо му няма.
Като му посинее фейса, вика бърза помощ. Тогава....я камилата, я камиларя.....
Пулмолозите вече се справят с пневмонията. Дексметазон, струва стотинки, но мускулно, с инжекции. Отделно силен антибиотик още в началото на заболяването, болкоуспокояващи и свалящи температурата препарати.
Никакво чакане. При симптоматика (описал съм я подробно в блога си) веднага да се търси лекарска помощ! При продължаваща повече от денонощие температура малко над 37 градуса - ренгенова снимка!
Страшен е не самият вирус, а предизвиканите органови възпаления!
Удря където си реши, най-общо казано.
Затова - ваксина. Възможно е да заболее и ваксиниран човек, но с пълна сигурност ще изкара по-леко заболяването и летален изход е малко вероятен.
Нормално е да сте объркана.
Надявам се мъничко да съм помогнал.
цитирай
3. pvdaskalov - ЧРБ - честито рождество блогово... :-))
29.10.2021 12:37
Адмирирам dobrodan, който направи възможно най-правилния извод:
"Затова - ваксина. Възможно е да заболее и ваксиниран човек, но с пълна сигурност ще изкара по-леко заболяването и летален изход е малко вероятен."
Добавям: Само който не е влизал в Ковид отделение, само той не може да си представи как изглеждат ковид-болните. Предпочел бих незабавна евтаназия пред мъките и изгледа, с който ще замина за оня свят.
Щели да ни управляват! Кой може да управлява нас - българите?!!!
Ани, без паника и излишен собствен тормоз. Повече телевизия НЕ ГЛЕ-ДАМ. Жалко. че няма да има кой да ми каже кога ще почне новият сезон на "Обещание", макар че и той къса нервите с бавната си режисура и с кондензираните негативни преживявания.
Поздрави и от Лео!
цитирай
4. anetta - Да. Благодаря за отговора
29.10.2021 12:49
но той създаде още толкова въпроси. Добре ваксина. Евентуално предпазва от усложнения. Дотук е супер. Но тази ваксина, къде удря?! Всяко нещо вкарано в организма има странични ефекти, дори и развалената храна. Тази ваксина знае ли се как се възприема от хора с белодробни проблеми, сърдечно съдови, диабетици..Дали човека в момента на ваксиниране е здрав и може да понесе ваксината. Или е нещо от рода..дай да махнем апандисита, защото може някога да се спука и да умреш.. Ми че то от всичко се умира. Нали целта на ваксината беше да спре заразата. Тестове за алергичност към тези препарати в нея, има ли..и въобще знае ли се какво точно има в тази ваксина. Тя не повдига имунитета. И друго..ти мислиш за мен и ме заставяш да се имунизирам, а ако това нещо ме убие..поемаш ли отговорност? Има ли ваксини за птичия и свинският грип..
Медицинска помощ викаш..е че тя в момента убива тази помощ..защото и лекарите ги направиха писерушки, побъркаха ги и те не знаят какво да правят. Погледни самото лекарско съсловие как е разделено..кой е правия и кой кривия? Като тук се отнася за нещо непоправимо..човешкия живот. А там всяко насилие си е престъпление.
10 дни вече съм болна. Два отрицателни бързи теста имам.. и е гадост..но това е живота, болен, здрав, щастлив, нещастен..а накрая наистина всички ще умрем и ваксинирани и неваксинирани..: ))) болни ,здрави и т.н., но това ли е живота който искаме да живеем докато сме живи?! Страх, стрес и паника..
цитирай
5. dobrodan - Отиде ли на пулмолог??????
29.10.2021 13:06
Задължително е, защото.......може да стане наистина лошо.....
За да живеем живота, който имахме, означава броят на заболелите да започне да спада постоянно. Няма да е скоро.
Всяка ваксина разболява :) малко. Това е целта на ваксините откакто ги има.
Дори е добре да има странични ефекти, това означава, че тялото реагира правилно.
Ако ваксината убие някого, то при среща с истинския вирус този човек едва ли би имал шанс да оцелее.
За оцелелите след обдишване......не е за разправяне. Ако бях закъснял само един ден.....
МИСЛЯ, ЧЕ ПРИ HADZAPI НАПИСАХ ЯСНО КАКВО ВИДЯХ ДА СЪДЪРЖАТ ВАКСИНИТЕ.
Освен филма има и pdf от въпросната конференция :), който изчетох внимателно.

https://hadzapi.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/10/26/v-telah-umershih-ot-fukcinasii-obnarujenyi-nanochipyi-konfer.1785876

Мисля, че съм се ориентирал добре като изводи от показаното при него и изчетения "уличаващ" материал.
Много глупости се изписаха вече.
цитирай
6. anetta - Ти можеш ли да ми гарантираш това, което пишеш?
29.10.2021 13:07
pvdaskalov написа:
Адмирирам dobrodan, който направи възможно най-правилния извод:
"Затова - ваксина. Възможно е да заболее и ваксиниран човек, но с пълна сигурност ще изкара по-леко заболяването и летален изход е малко вероятен."
Добавям: Само който не е влизал в Ковид отделение, само той не може да си представи как изглеждат ковид-болните. Предпочел бих незабавна евтаназия пред мъките и изгледа, с който ще замина за оня свят.
Щели да ни управляват! Кой може да управлява нас - българите?!!!
Ани, без паника и излишен собствен тормоз. Повече телевизия НЕ ГЛЕ-ДАМ. Жалко. че няма да има кой да ми каже кога ще почне новият сезон на "Обещание", макар че и той къса нервите с бавната си режисура и с кондензираните негативни преживявания.
Поздрави и от Лео!

Че ако сложа ваксина, няма да умра от усложнения от нея, че ще изкарам вируса по-леко и няма да умра от коронавирус? Ако е така, още утре се ваксинирам..ама можеш ли?!
Аз съм си споко..все от нещо ще се мре, като му дойде времето..ама умишлено да си играя със себе си..някак не ми се иска..т.е. да правя експерименти със себе си и поносимостта ми към нещо външно.
Пиер, в болничните отделения не е купон..ако влезеш в родилно отделение, аз ти гарантирам..че не би издържал..нито на кървавото раждане нито на болките и виковете на родилките. Ама това се случва..и да всеки болен е болен..и страда.
цитирай
7. anetta - Не съм ходила на лекар...
29.10.2021 13:22
dobrodan написа:
Задължително е, защото.......може да стане наистина лошо.....
За да живеем живота, който имахме, означава броят на заболелите да започне да спада постоянно. Няма да е скоро.
Всяка ваксина разболява :) малко. Това е целта на ваксините откакто ги има.
Дори е добре да има странични ефекти, това означава, че тялото реагира правилно.
Ако ваксината убие някого, то при среща с истинския вирус този човек едва ли би имал шанс да оцелее.
За оцелелите след обдишване......не е за разправяне. Ако бях закъснял само един ден.....
МИСЛЯ, ЧЕ ПРИ HADZAPI НАПИСАХ ЯСНО КАКВО ВИДЯХ ДА СЪДЪРЖАТ ВАКСИНИТЕ.
Освен филма има и pdf от въпросната конференция :), който изчетох внимателно.

https://hadzapi.blog/lichni-dnevnici/2021/10/26/v-telah-umershih-ot-fukcinasii-obnarujenyi-nanochipyi-konfer.1785876

Мисля, че съм се ориентирал добре като изводи от показаното при него и изчетения "уличаващ" материал.
Много глупости се изписаха вече.

аз се страхувам от тях. А не съм ходила на лекар поне от 15-20 години, когато последният кардиолог ми каза, че няма да доживея и още 3 години. А миналата година като отидох на зъболекар и му казах, че не пия никакви лекарства, той ме гледаше като полезно изкопаемо..ама как така?! ми така! Е сега пия някакъв тъп антибиотик от аптекарката, ама май файда много няма от него..освен че ми срива имунитета..а като отговорна личност си направих два теста за корона вирус..от бързите..и двата бяха отрицателни..ама след този антибиотик..нищо чудно да ме пипне и короната...
цитирай
8. dobrodan - Когато си се разболяла, няма смисъл от ваксина.
29.10.2021 13:25
Написах го за тези, които ще прочетат постинга.
Ако си вече десети ден болна, то още сега отивай при пулмолог! Личен лекар - рентгенова лаборатория - преглед на снимката от пулмолог и назначаване на лечение при нужда.
Момиче........не се шегувам с такива неща.
цитирай
9. anetta - ее споко де..
29.10.2021 14:07
температура не съм мерила, нямам термометър..: ))) Ама сега премерих сатурацията..99 е..т.е дишам!..Добродане, не искам да живея в страх..разбираш ли го?! Ако си имам дни и това ще мине, а ако нямам..отлитам нависоко...но това да се влача по болници, ренгени..и да се стряскам допълнително..предпочитам да си го спестя..
Но Благодаря все пак, за загрижеността ти...оценявам я. : )
цитирай
10. dobrodan - СНИМКАТА В БЛОГА МИ Е СЪС САТУРАЦИЯ 96%!!!!!!!
29.10.2021 14:51
Анета?!

https://dobrodan.blog.bg/photos/195931/KRASIMIR%20DOBREVCR20201119(1).jpg


Защо просто не направиш каквото ти пиша......
цитирай
11. anetta - : )
29.10.2021 18:20
защото не съм убедена, че това е правилното решение. Но все пак има развитие. Преди два часа щях да умирам, толкова ми беше зле..и все пак се обадих на лекуващата лекарка, по-скоро на сестрата, тя ми е комшийка. Тя ми даде да говоря с лекарката. Разказвам за симптоми и лечение и тя ми зададе въпроса..а гърлото ви червено ли е! Буффф..ми че аз дори не се сетих да го погледна. Както и да е, каза че е правилно лечението и ако в понеделник не се чувствам пак добре да отида. Затваряме телефона и веднага взимам огледалото да си видя гърлото.. Ехеее..не само е червено, ами и гнойчица си имам.. е как няма да ми е лошо. Ако щеш ми вярвай..усетих някакъв прилив на сила и енергия..и както се бях размазала в леглото..станах, измих, оправих, пуснах и прахосмукачка...: ))) Всичко е психика, човеко, всичко..и имунитет. Ако тръгна по болници и ренгени, това ще ме убие..а пък и мен лекарите имат практиката тотално да ме объркват. Като бях на 12, ме лекуваха от ветилиго с инжекции от витамин В12, е лепнаха ми хепатит В..с онези стъклените спринцовки. В болницата за хепатита ми даваха някакви хапчета..аз не ги пиех..и после от професорката разбрах, че това ме е спасило и хепатита не е станал хроничен. Отивам на психолог поради липса на сън, той ме дрогира..ама така ме дрогира, че пет години от живота ми отидоха в хапчета и някаква отнесеност. От тогава бягам като дявол от тамян от такива лекарства..дори и валериан не смея да пия. Оттам отивам да раждам, аз съм дребна, бебето огромно, тесен таз..на косъм беше да уморят и мен и бебето. И последният ми допир беше, като взех уж да лекувам наследствен холестерол, а кардиолога ми каза...до 3 години няма да си жива..а това беше преди 20..
Но пак едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ, накараме да се замисля за друго..когато човек се страхува, колко много губи..просто си направих асоциация.. А ако ми е писано да се удавя, няма да ме хване тока...: ))) А сега ми предстои един фреш..портокал с мед..ето това е лечение...: )))
цитирай
12. pvdaskalov - Ти можеш ли да ми гарантираш това, което пишеш?
29.10.2021 20:14
Аз, Ани, не съм медик, за да давам съвети. В коментара си описах с две-три думи какво видях в Ковид-отделение и че не искам да съм в състоянието на болните. Съвет могат да дадат медиците, но сме загубили вяра в компетентността им. Човек, познавайки себе си и опирайки се на опита, който е натрупал, има право с основание да се довери на интуицията си. Край на спора. Ясно. Усмихни се :-))
С Лео ти пожелаваме бързо оздравяване. И добро настроение.
цитирай
13. anetta - Е, че аз си се усмихвам...
30.10.2021 09:02
само не знам защо и ти и Добродан ми говорите за ковид, като и двата ми теста са отрицателни...или вече съществува и отрицателен ковид..
А ти имаш поздрави от Фрида..черна грациозна лабрадорка..с нея си направихме мекици..и след малко закускааа...
цитирай
14. valeska - Здравей, Ани!
30.10.2021 09:44
Аз съвети не давам, но продължителното ти боледуване е притеснително! Стискам палци да оздравееш, без да се налага болнично лечение!
цитирай
15. anetta - Благодаря ти, Вал..
30.10.2021 10:44
нали знаеш, кой каквото си направи, никой друг не може да му го направи. Тъкмо се пооправих и тръгнах на работа..щото нямаха хора, товарех колегите и ми беше гадно така. А в работата стуудд..а аз съм топлолюбивоо..
но се нервирах на себе си, как така не се сетих да си погледна гърлото..нямаше да позволя да стане гнойна ангина..амаааа..минало!..
В момента съм с компрес от 70 градусова ракия...Хлапенце ми донесе топъл шоколад..и вече се чувствам като човек..: ))) ааа и термометъър ми донесе.. 36 градуса..абее момиченце направо..: )))
Поздрави от мен..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315930
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930