Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2021 12:10 - Приятелствата и предателствата..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 740 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато друг е предателя е лесно, позаболите и си тръгнеш, но когато ти си предателя вече е сложно и гадно, носиш го в себе си. Предадох доста приятелства..градени с години, заради илюзия и глупост. Извинението не върши работа, оправданията също, просто нищо няма да е както преди. Съзнавам го, за това не се и опитвам, да си върна доверието им. Минало..а и ми е за урок. Въпросът е другаде, как да оправдая себе си, пред себе си, като оправдание няма, освен тоталната ми глупост. Поне ако беше несъзнателно, разбирам, но то си беше напълно съзнателно. Сега, мога да намеря куп причини за това, ама не е честно, защото всичките те, са някакви измислени и глупави.
Та, вие някога чувствали ли сте се като предатели, и как сте се справили с това гадно усещане..което трови..
Говоря за чиста проба приятелства..за някой, на когото можеш да се обадиш, да споделиш, без да те съди и осъжда..да отдели време за теб..да се опита да те усмихне, защото те познава доста добре и го може това..някой, който протяга ръка, преди да я поискаш..и някак ти е топло и уютно с тях.
Ето такива приятелства имах..и от двата пола..но бях овца, която не може да разграничи пълненето с илюзии, от реалните ценни неща.
И да се жалвам и да не се..минало..и живота продължава..ама май доста време ще мине докато си простя, ако успея да си простя де...
А иначе пожелавам един прекрасен ден...слънчице е..и лазурно синьо небе..е навън малко хапе..ама вътре с чаша горещ шоколад и на топличко, е друго...
в момента съм на това..




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Всички сме били така !
31.10.2021 08:36
Приятелите са за това , да ни прощават !
Да обичат някого въпреки всичко !
В момента , когато си почувствала , че нещо си сгрешила , в този момент ти е простено !
Тони
цитирай
2. valeska - ...
31.10.2021 09:27
Само в трудните моменти разбираме кои са ни приятелите и не просто приятели, а истинските и верните. Докато не се научим да прощаваме на себе си, не можем да прощаваме на другите!
цитирай
3. anetta - Благодаря ти, Тони..
31.10.2021 10:17
panazea написа:
Приятелите са за това , да ни прощават !
Да обичат някого въпреки всичко !
В момента , когато си почувствала , че нещо си сгрешила , в този момент ти е простено !
Тони

Може би..а може би и така е трябвало да стане, за да съм човека, който съм сега и да водя живота, който живея в момента. Нали знаеш, живота учи, никой не се е родил научен. А пък може и за тях да е било по-добре..не всичко което ни се случва знаем защо е така. : ) е после рано или късно разбираме.. И да, те си остават един красив спомен, което никак не е малко..
Поздрави!
Ани.
цитирай
4. anetta - : )
31.10.2021 10:26
valeska написа:
Само в трудните моменти разбираме кои са ни приятелите и не просто приятели, а истинските и верните. Докато не се научим да прощаваме на себе си, не можем да прощаваме на другите!

Простила съм на всички и за всичко. Нямам негативно отношение към никого. В живота си, няколко пъти се спъвам в един и същи камък, гадното е че го виждам, знам го и пак в него се бутах. Надявам се вече да съм го заобиколила. Е има човек, който ми помага де, никога не съм вярвала, че мога да бъда толкова кротка, послушна и това да ми харесва..Т.е. да преоткриваш себе си..в нова светлина. : )
Благодаря ти, Вал..Прекрасно е, че ви има..
Поздрави!
Ани.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315171
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930