Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2021 17:45 - Четете Кастанеда...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 9548 Коментари: 14 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 и станете войни!...: ))) А ако чета за кралици, дали ще стана кралица..или извънземно..
Еййй много са си повярвали някои хора и са се наврели в такива филми..че човек с кеф да им гледа театрото..
Ако чета книги, които никой не трябва да знае..дали ще съм по-знаеща а?! : ))) но пък се кефя на великите манипулатори..как само си оправят тиражите, само от събиране на информация от нета..хоп и бестселър..и едно такова манипулативно заглавийце..че книгата им е за избрани...иии клъъъвв...: ))) е нищо де, хората имат нужда да се правят на умни..ама ако наистина са умни, ще разберат, че един живот няма да стигне за проучване на дадено нещо в основи..защото колкото повече знаеш, толкова повече усещаш, че нищо не знаеш..
Някъде прочетох и за критичното мислене..: ))) я да видиш..ама на кого критично..и колко критично и защо критично..и как може да има критика към нещо, което не познаваш..дори една ябълка има хиляди разновидности..а дори и от едно дърво ябълките са различни..тааа коя точно ябълка анализираш?!
пак се отплеснах..ама съм болнични и имам време доста да чета..и ми става забавно..
днес съм със Сигнал...






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Лелеее! Аз чета "Куджо&qu...
02.11.2021 18:28
Лелеее! Аз чета "Куджо"
Дали ще се превърна в бесен пес?!? :x
;))))))))))))))))
цитирай
2. anetta - : )))))
02.11.2021 19:00
tonsun написа:
Лелеее! Аз чета "Куджо"
Дали ще се превърна в бесен пес?!? :x
;))))))))))))))))

миииииииииииии...само смей да се увълчиш ей!..: )) Чети за Робин Худ..той е пич..: ))) ама внимавай..да не се озовеш в някоя гора с лък в ръка..и да дойдат здравните да те приберат...: ))) на никого не казвай...: )))
цитирай
3. tonsun - Лелеее! Аз чета "Куджо&qu...
02.11.2021 19:15
anetta написа:
tonsun написа:
Лелеее! Аз чета "Куджо"
Дали ще се превърна в бесен пес?!? :x
;))))))))))))))))

миииииииииииии...само смей да се увълчиш ей!..: )) Чети за Робин Худ..той е пич..: ))) ама внимавай..да не се озовеш в някоя гора с лък в ръка..и да дойдат здравните да те приберат...: ))) на никого не казвай...: )))


Абееее.... замислих се за Синовете на великата мечка, ама ще вземе да ме обори зимен сън и току виж пропусна "екшъна" в блог-ето;))))))

ПП: 50 нюанса сиво също беше опция , ама о време се отказах, щото е много кофти ако вместо в "сивото" на секса, взема та се озова в сивото на мъглата...(x)
цитирай
4. anetta - : ))))
02.11.2021 19:43
tonsun написа:
anetta написа:
tonsun написа:
Лелеее! Аз чета "Куджо"
Дали ще се превърна в бесен пес?!? :x
;))))))))))))))))

миииииииииииии...само смей да се увълчиш ей!..: )) Чети за Робин Худ..той е пич..: ))) ама внимавай..да не се озовеш в някоя гора с лък в ръка..и да дойдат здравните да те приберат...: ))) на никого не казвай...: )))


Абееее.... замислих се за Синовете на великата мечка, ама ще вземе да ме обори зимен сън и току виж пропусна "екшъна" в блог-ето;))))))

ПП: 50 нюанса сиво също беше опция , ама о време се отказах, щото е много кофти ако вместо в "сивото" на секса, взема та се озова в сивото на мъглата...(x)

Недей, че съм чела и синовете и сивото..и по-сивото...: )))
Между другото няма по-псхологична книга от 50 нюанса.стига садо-мазото да не е ти е в основата на четивото. Иначе и той..травмите от детството му, зависимостта, която имаше..а тя борбата между любовта и извращенията..НО Любовта накрая побеждава! Изкефих и се..много.. Ама я виж как ме подсети да я препрочета...: ))) и обещавам да не ставам садо-мазохистка..: )))
цитирай
5. tonsun - Лелеее! Аз чета "Куджо&qu...
02.11.2021 20:07
anetta написа:
tonsun написа:
anetta написа:
tonsun написа:
Лелеее! Аз чета "Куджо"
Дали ще се превърна в бесен пес?!? :x
;))))))))))))))))

миииииииииииии...само смей да се увълчиш ей!..: )) Чети за Робин Худ..той е пич..: ))) ама внимавай..да не се озовеш в някоя гора с лък в ръка..и да дойдат здравните да те приберат...: ))) на никого не казвай...: )))


Абееее.... замислих се за Синовете на великата мечка, ама ще вземе да ме обори зимен сън и току виж пропусна "екшъна" в блог-ето;))))))

ПП: 50 нюанса сиво също беше опция , ама о време се отказах, щото е много кофти ако вместо в "сивото" на секса, взема та се озова в сивото на мъглата...(x)

Недей, че съм чела и синовете и сивото..и по-сивото...: )))
Между другото няма по-псхологична книга от 50 нюанса.стига садо-мазото да не е ти е в основата на четивото. Иначе и той..травмите от детството му, зависимостта, която имаше..а тя борбата между любовта и извращенията..НО Любовта накрая побеждава! Изкефих и се..много.. Ама я виж как ме подсети да я препрочета...: ))) и обещавам да не ставам садо-мазохистка..: )))


Я, вместо да препрочиташ, прочети "Гладът на лъвчетата" или "Теодора - византийската Клеопатра".
В крайна сметка, мога да ти предложа да прочетеш "Бордовият дневник на Сатаната", но за последната трябва да си подготвиш бокал с грог; папагал, който е гадняр и речник с достатъчно псувни по всички морски демони и вещици;))))))
И трябва да можещ да пееш с пълно гърло...
Петнайсет души във ковчега на мъртвеца,
Йо-хо-хо и бутилка ром!
Изпийте всичко, че ще гушнете венеца,
Йо-хо-хо и бутилка ром!
цитирай
6. anetta - Йо хо хо хо..и бутилка ром...ето пея..: )))
02.11.2021 20:52
малии от кога не съм чела пиратски романи..като дете ги обожавах...екстра!
Сега си препрочитам Дан Браун "Шифърът на Леонардо" чела съм го преди 100 години и нищо не си спомням..
ще се опитам да ги намеря..ама давай още..щото на мен книга, ако ми хареса, я почвам вечерта и сутринта и видя последната страница..
Така бях със Сидни Шелдън..уникален автор..тоя как ме пленяваше, не е истина..
цитирай
7. tonsun - малии от кога не съм чела пиратски ...
02.11.2021 21:01
anetta написа:
малии от кога не съм чела пиратски романи..като дете ги обожавах...екстра!
Сега си препрочитам Дан Браун "Шифърът на Леонардо" чела съм го преди 100 години и нищо не си спомням..
ще се опитам да ги намеря..ама давай още..щото на мен книга, ако ми хареса, я почвам вечерта и сутринта и видя последната страница..
Така бях със Сидни Шелдън..уникален автор..тоя как ме пленяваше, не е истина..



Чети това

https://chitanka/text/24-kloshmerl

Даже ще разпознаеш тук, част от блоговите персонажи;)))))))

Сега сериозно...Ще се посмееш от сърце.:)
цитирай
8. anetta - Габриел Шевалие Клошмерл (24)
02.11.2021 21:11
това ли е..че не можах да отворя линка и го минах през гугъл..
аз тук не ги познавам, от скоро съм..и в момента навлизам в блоговия живот..
ще се посмея сериозно..или сериозно ще се посмея..: ))
лъвчетата ги открих..Клеопатра още ми бяга..а пирата-сатана май го няма онлайн..ще си го поръчам..
Благодаря!..: )
цитирай
9. tonsun - https://chitanka.info/text/24-kloshmerl
02.11.2021 21:37
Бордовият дневник на Сатаната можеш да го откриеш в безистена до тотото на стадион Раковски или в антиквариатите по Солунска или на Графа.
Теодора - Виантийската Клеопатра сигурно в антиквариата я имат.
Но може да се потърси и в голямата книжарница на бул Витоша... вляво, след Патриарха, в посока св. Неделя.
цитирай
10. vesever - Хуху, привет и от мен! С времето м...
02.11.2021 21:45
Хуху, привет и от мен! С времето малко почнах да се уморявам от много четене...даже ми се иска да хвърля всичко и да се забия на някой безлюден остров за известно време...честно!
Поздрави, Ан, след цял ден четене не съм адекватна да коментирам ))
Обаче музика и от мен, любима, българска! Лека нощ, отговорих ти със закъснение при мен, сори, понякога не успявам с всичко навреме ))

https://www.youtube.com/watch?v=wRFEFN8d2Fg
цитирай
11. anetta - Благодаря!
02.11.2021 22:23
tonsun написа:
Бордовият дневник на Сатаната можеш да го откриеш в безистена до тотото на стадион Раковски или в антиквариатите по Солунска или на Графа.
Теодора - Виантийската Клеопатра сигурно в антиквариата я имат.
Но може да се потърси и в голямата книжарница на бул Витоша... вляво, след Патриарха, в посока св. Неделя.

който иска, има..нали знаеш..: )) ще ги открия..Пирата е на някакво варненско издателство..ама се изкефих, че е 600+ страници..
Имам и приятел, който се занимава с антикварни книги, мога да му звънна, ако му пазя тел де..
и пак Благодаря!..
цитирай
12. anetta - Хуху..Здравей..
02.11.2021 22:37
vesever написа:
Хуху, привет и от мен! С времето малко почнах да се уморявам от много четене...даже ми се иска да хвърля всичко и да се забия на някой безлюден остров за известно време...честно!
Поздрави, Ан, след цял ден четене не съм адекватна да коментирам ))
Обаче музика и от мен, любима, българска! Лека нощ, отговорих ти със закъснение при мен, сори, понякога не успявам с всичко навреме ))

https://www.youtube/watch?v=wRFEFN8d2Fg

на остров може, но само с много кафе, котките ми и книги...а и да е някъде по полюсите, където не се стъмва и е само ден..: ))) иначе тц..ще ме изядат караконджулите..: )))
Еее Вес, няма проблем и да не ми отговориш..над тия неща съм..все пак ние сме тук..да си кажем няколко думи..и после всеки да потъне в реалните задачки. Сега се задържах, защото имам повече време..ама иначе пропускам доста неща..
Ехеее..Петър Чернев..супер!
а ти тази на Щурците знаеш ли я...
На прага на сърцето ти..

https://www.youtube/watch?v=DeJ-Va83sNI
цитирай
13. vesever - О, разкош. Да, откога не съм ги сл...
03.11.2021 12:33
О, разкош. Да, откога не съм ги слушала ))
Ако знаеш каква носталгия ме гони напоследък...
Ето още нещо любимо...невероятно добра българска група. Имат и други прекрасни песни
https://www.youtube.com/watch?v=9znX5Pttfek
цитирай
14. anetta - : )))
03.11.2021 18:16
vesever написа:
О, разкош. Да, откога не съм ги слушала ))
Ако знаеш каква носталгия ме гони напоследък...
Ето още нещо любимо...невероятно добра българска група. Имат и други прекрасни песни
https://www.youtube/watch?v=9znX5Pttfek

а мастило?.. : ))
https://www.youtube/watch?v=FNOJFWRs5Vg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315735
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930