Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2021 09:06 - Емоционалното общуване..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 859 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 и емоционалната памет. Снощи се разрових в спомените си. Стана ми интересно, аз не помня човека в спомените ми, с какво е бил облечен, нито какво сме яли или пили..дори и говорили, но помня емоцията, която ми е създал..и съответно се усмихна или намръщя..т.е. пак влагам емоция.В обществото и в работата си, съм напълно беземоционана, там надявам маската на доброто възпитание и култура и това е. Многоо рядко някой може да види емоция в мен.С хората обаче, които по някава причина съм допуснала до себе си..съм доста емоционална..някои това ги плаши, на други им харесва..трети пък въобще не бележат..: ))) един вид, налудувай се на воля и кротвай..: ))
Сега, само да кажа, че емоцията не е истерия..поне при мен е, че един вид ти пука за човека отсреща..стана ли мълчелива и беземоционална..това значи че всичко е приключило с този човек..
Много пъти близки хора, като са ме питали, какво да ти подаря..за някакъв празник..им казвам..подарете ми емоция..ама а де, как да го разберат това...: )) Само хлапето ми успява да разбере..и подаръците ми от нея..са наистина емоционални-сърчице с надпис..билети за кино за двете..а сега е намислила и една мини екскурзия да си направим..т.е. емоцията е подарено време и внимание с любим човек.. На мен това ми стига, другото мога да си го купя и сама..
Наскоро срещнах един приятел, който преди 20 и кусур години ми беше като брат..като го видях и изписках от радост..и мет на врата..хубаво е, че той ме познават, защото понякога забравям, че съм жена..т.е. пола..и проявам чиста емоция на радост...но пред него не я крия..т.е. той знае какво е това..и не ме криви.
Та..емоциите. И колко хора са способни да ни създадат емоции..при мен са малко..а аз нямам идея, дали оставям помнещи се емоции..но бих се радвала, ако е така. На скоро една колежка ми се вайка, че синът и си хванал някаква грозна жена, която дори нямала оразование..и т.н., а синът и бил многоо влюбен, летял от щастие. Попитах я..ти друг път виждала ли си го такъв?..тя отговори "не". И тогава и казах, че вместо да се радва, че детето и е щастливо, че лети..че е обичано..тя седнала за грозота и образование да ми говори...Е нали това искаме за децата си..да са щастливи и обичани..
Много има какво да кажа за емоциите..но те се чувстват..и думите са прекалено слаби за тях...
Прекрасен вторник желая..иии много прекраснин емоции..: ))
Сигнал..Да те жадувам аз!..уникална песничка! Така ми звъни и телефона...: )))






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Значи много си разумна , Ани ,
02.11.2021 10:57
щом можеш да сдържаш емоциите си !
Привет !
Тони
цитирай
2. bateico - Привет!
02.11.2021 12:10
Въпрос на темперамент и духовен мир.
Дано в къщи не си кълбо от нерви и емоции...
цитирай
3. anetta - : )))
02.11.2021 12:53
panazea написа:
щом можеш да сдържаш емоциите си !
Привет !
Тони

доста..ама това е тайнаааа..: )))
хората обикновено виждат настроенията ми..единици са тези които виждат емоциите..ама емоциите са действие..да прегърнеш, да целунеш..да хванеш някой за ръка..а към единици проявявам такова "своеволие".. или казано на кратко емоционалност..
Поздрави, Тони

пп имам една молба.. това "Привет" ми носи много негативни спомени..има ли възможност да не го използваш, като си говорим? Извинявай, не е нещо лично..в мен е проблема..: )
цитирай
4. anetta - Направи манджа с грозде...: )))
02.11.2021 13:07
bateico написа:
Въпрос на темперамент и духовен мир.
Дано в къщи не си кълбо от нерви и емоции...

как успя да смесиш толкова различни неща..а пък и да ги ковнеш като нерви..
Не знам защо, като се спомене думата емоция..и хората си мислят за сърдене, нерви..обиди, яд, гняв..
Точно при духовният мир..или просто казано в мир със себе си..човек пръска радост, любов..това, което е същността му.. танцува, прегръща, смее се..виж при децата, колко малко им трябва за да бъдат щастливи..ама те не са се отдалечили толкова от своята същност...те те обичат, прегръщат, дори и когато им се скараш..
яда, гнева винаги са предизвикани от някоя постъпка на човека..и са насочени към нея, а не към самият човек..настроения са.. временни.. Емоциите са действие, както и чувствата..
: )))) прочетох се и май освен да те объркам, нищо друго не направих..амаа ако поне малко имаме сходно мислене, ще разбереш..иначе и фермани да напиша..нищо няма да разбереш..

пп молба и към теб..за "привет"..ако може не го използвай с мен..Благодаря!
цитирай
5. panazea - Добре !
02.11.2021 15:28
Ще бъде поздрав !
Тони
цитирай
6. anetta - Благодаря!.. : )
02.11.2021 17:12
panazea написа:
Ще бъде поздрав !
Тони

цитирай
7. valeska - Здравей, Ани!
02.11.2021 18:05
Общуването за мен е (формулирано съвсем кратко) обмяна на информация и емоции. И от там всички за и против, всички разнопосочни гледни точки, усещане и т.н.
А песента е много емоционална, изслушах я с удоволствие!
цитирай
8. anetta - Здравей, Вал..
02.11.2021 19:24
миии то хората са го казали..всичко започва от погледа, усмивката...: ))) Думите са лъжовни..но очите са огледало на душата..
Песента е суперска..написах, че така ми звъни телефона..и на ден си я слушам по няколко пъти..особено като ми звъни приятелката..и не и вдигам за да си я слушам ..е после има мърморене, ама тя знае причината и чака след секунда аз да и звънна..: )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315947
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930