Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2021 09:16 - Тик-Так
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1941 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 тиктака часовника и отмерва времето. Секунди, минути, часове..дни..Но това време, не е просто време, а нашият живот..А само като за замисля за колко глупости го пилеем..: ))
Тик-Так..
Добро утро! Чаша кафе..запалена цигара..утро..и тик-так..: ))) това имам в момента..не е малко..: ))
Пожелавам един прекрасен ден...уютен, усмихнат и топъл..

image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - AНИ,УСМИХНАТ ДЕН!:)))
03.11.2021 10:56
КЬОРЧО СЪМ,НО УСЕТИХ,ЧЕ МОЕТО:"Вие сте цветята в нашия живот,бъдете жени и ни карайте да Ви желаем!",СИ СКЛОННА ДА РАЗБЕРЕШ!!!
НА 12 ГОДИНИ Е,АМА СЪМ СИ ДРАКА:(
УСМИХНИ СЕ!:)))))))))
цитирай
2. anetta - Е, че аз си се усмихвам..
03.11.2021 11:22
ka4ak написа:
КЬОРЧО СЪМ,НО УСЕТИХ,ЧЕ МОЕТО:"Вие сте цветята в нашия живот,бъдете жени и ни карайте да Ви желаем!",СИ СКЛОННА ДА РАЗБЕРЕШ!!!
НА 12 ГОДИНИ Е,АМА СЪМ СИ ДРАКА:(
УСМИХНИ СЕ!:)))))))))

а да бе..изпотрябвало ми е да съм желана от всички..а мерси!
цитирай
3. vesever - аз се пека на полянката пред вкъщи ...
03.11.2021 12:34
аз се пека на полянката пред вкъщи ))) потънала е в есенни листа, птички пеят, слънчо грее...
Хубав да е денят ти, Ан!
цитирай
4. anetta - Екстра...: ))
03.11.2021 16:58
vesever написа:
аз се пека на полянката пред вкъщи ))) потънала е в есенни листа, птички пеят, слънчо грее...
Хубав да е денят ти, Ан!

едва днес се чувствам като себе си..ии по задачки..свърших всичко, което бях отложила. Е тук е мръчкаво някакво..а беше и мъгливо..ама есен..
А си имах и подарък...: ))) Мъничката Рижка хванала гущерче и ми го донесе в леглото...: )))) явно да се похвали и да ме нахрани...миииии..няма да описвам какво последва...: )))
цитирай
5. anetta - Има ли възможност да ме лишиш от присъствието си? Благодаря.
03.11.2021 16:59
ka4ak написа:
НАДЯВАМ СЕ И"КЪДЕ СА ВИ ТРУПОВЕТЕ,БЕ...9 април 2020 година",ДА РАЗБЕРЕ...
, УСМИХНИ СЕ,ПАК...:)))

цитирай
6. nebonebo - Здравей, Ани! :)
03.11.2021 19:47
Да, права си...,пилеем часове, дни, месеци и години в празни от съдържание и мисли, и действия...Знаеш ли, пандемията отвори една врата в нас, дълги години залостена от нас самите. Е, дойде време да я отворим...да вярваме, че не е късно...
Спокойна, топла вечер!
цитирай
7. anetta - Здравей!
03.11.2021 20:37
Ми ние реално живеем, докато пилеем...: ))) Е то по-друг начин е казано де, че човек живее реално, докато гради планове за утре..то и за това страда после за пропуснати възможности..
Да си призная, лично при мен ковид не оказа някаква промяна за начина ми на живот. Откакто е започнал съм на работа присъствено, заведения не обичам много..ако пък чак толкова ми се прииска нещо, поръчвам с доставка...а и в къщи си имам долкова много задачки, че не усещам времето...Приятелката ми, ми е съседка..та редовно си се виждаме я у тях, я в нас..т.е. с една дума..лично моята камбанарийка си е същата.. това от единия ъгъл..ъгъла ковид..а иначе живота ми се завъртя на 360 градуса..: ))
Тик-так..ама часовника си тиктака де..: )))
Поздрави!
цитирай
8. ka4ak - ЧУПИХ СЕ,НО СЪМ СИ ДРАКА!!!
04.11.2021 01:14
ОТДАВНА РУЧАМ ЖАБЕТА И КАКТО ВИЖДАШ,ВЕДНАГА МИ ВАДЯТ,БЕЛМЕКЕН И МЕ РАЗПУКВАТ ОТ РЕВИЗИИ И КАКВОТО СЕ СЕТИШ!!!ПРЕБОРИХ СЕ,САМО 3 ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ!!!!!!!!! А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
СЛЕД 3 МЕСЕЦА,КЪРВЯ И СЕГА,НО ЗА ТОВА СЕ ВЪРНАХ,АМА НЕ ВДЯВАТЕ:(((((((((
цитирай
9. anetta - Казах ти го и преди..
04.11.2021 10:27
нищо не разбирам от това, което ми пишеш..нищичко.Нито те знам кой си, нито какъв си..а еле пък държавен вестник и Белмекен... т.е. за какво ми говориш. Просто комуникацията ни е сведена до думички, чието значение не разбирам; А има ли смисъл от това?
Съжалявам, че кървиш..погрижи се за себе си..
а това, че си драка, няма лошо, ама не виждам смисъла да се дракаш с мен..като даже и дракането не ти разбирам..
Хубав ден!
цитирай
10. vesever - Хихи, Рижка голяма сладурка, пр...
04.11.2021 21:14
Хихи, Рижка голяма сладурка, представих си )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313692
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031