Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2021 09:39 - Мъжете са от Марс..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1307 Коментари: 18 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 жените от Венера...: ))) Не говоря за книгата, макар, че и нея съм я чела..ама тук става въпрос за коли..
Два дни се рових в мъжки форуми за коли..четях. Малииии...: ))) То двигатели, то скорости..то ходова част..тампони..втулки..алтернатори, стартери..спорове за марки коли..пък тази, пък онази..бууууффф! тези си избират кола, която ако може и в задгробния си живот да я вземат и да върви..: ))) Бях тотално стресирана..
Намерих тема..жените как си търсят коли..Една част от тях ходят с майстори..мъже..за да ги "съветват"...тотална грешка! А другата са като мен..избрах си Алфини по три критерия..кожен салон, автоматик и яка музика!..Ми това е!..Съвсем нормално е стара кола да се троши..те и новите се трошат..досега съм и сменяла, алтернатор, каре, и летни гуми съм му купила..това е. Е има някакъв елекричен проблем по инсталацията..ама чакам тотално да се сдуха, за да разберат къде е..щото сега всеки гадае..
Та...: ))) Ако мъжете си избират и жени както коли...мама миииааа..Там въпроса е да не остане прецакан..и да не се мине. Няма значение възрастта, стига да не му създава ядове, и да не харчи пари.....: )))
Ааа и мека връзка на гърнето сменях..ама то е щото налетях и скочих на еидн умрял полицай..т.е. легнал полицай. А пък на тях как се дразня не е истина..някои полицаи са направени за тирове..толкова високи..а моята кола е ниска и спортна..и като издрънчи и застърже и ми призлява..
Та..отказах се да се ровя и да търся инфо..: ))) Ще мисля и ще го действам в движение..: )) но някакък на сърцето ми легна италианеца...кола-италианец де..иначе жив италианец не познавам...: )))
Желая един прекрасен слънчев ден..: )) а от вчера си тананикам това..: ))






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - НЕ Е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ ДА ТЪРСИШ ИСТ...
05.11.2021 10:14
НЕ Е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ ДА ТЪРСИШ ИСТИНСКИ ФАКТИ СЪЗДВАХ МЪЖКИ ПРОФЕСИИ ЗА МЪЖЕ В БЕЗИЗХОДИЦА- ДА ПОЛУЧАТ ПРАВОСПОСОБНОСТ ДА КАРАТ ТЕЖКИ И ЛЕКИ МАШИНИ ПО ПОЛЕТО И ПЪТИЩАТА НА ДЪРЖАВАТА И СВЕТА- СТРАХОТНО ДА НАКАРАШ МЪЖЕ ДА ХОДЯТ С КОЛИ ПО АСФАЛТА... ДНЕС НЯКОЛКО ПИКЛИВИ МИСИРКИ И ЕДИН ПУЯК- УЖ ЖУРНАЛИСТ МИ ПИШАТ ЕЖЕДНЕВНО НЕПРЕДИЗВИКАНИ ОБИДИ- ТОВА НЕ МОЖЕ ДА ЗАЛИЧИ МИНАЛОТО МИ И ДА СЛОЖИ БАРИРА ПРЕД ЖИЗНЕНИЯ МИ ПЪТ- БОГ Е ОПРЕДЕЛИЛ ДЪЛГОЛЕТИЕТО МИ, КАТО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ИЗРАЗЯТ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА ПРИРОДАТА- НАЙ ВЕЛИКОТО БОЖИЕ СЪЗДАНИЕ ЗА ЧОВЕКА
цитирай
2. anetta - Зав, добре ли си..
05.11.2021 10:22
нещо май тотално си изгубил връзка с кораба-майка. Кротни бе, човек..вредно е за самият теб такова напъване.
Сериозна съм.
А и да те светна..нито те знам, нито жизнения ти път знам, нито ме интересува. А ако си дълголетник, евала, наслаждавай се на дълголетието си..какво се пънеш тук..
цитирай
3. dobrodan - Малка спортна кола в ръцете на ЖЕНА
05.11.2021 11:25
е мощно индивидуално автоматично оръжие :).
Избягвам да пускам музика, когато шофирам.
Телефонът ми е в калъфче.
Така или иначе не се гримирам, не возя куче :).
Отварям си очите на 14 и постоянно псувам, което означава, че следя внимателно пътната обстановка :).
Не пия, когато ще карам. Наркотици не използвам. Старая се дори да не пуша в колата.
Опитай да правиш като мен (може и без псувните).
Винаги пускай мигачите при завой и си проверявай крушките на стоповете.
Следи си нивото на маслото поне на две седмици. На охладителната течност и на спирачната - също.
При най-малки отклонения в поведението на автомобила търси сервиз.
цитирай
4. vesever - Ан, с моя Руши /най-новото ми кот...
05.11.2021 11:25
Ан, с моя Руши /най-новото ми котаче/ ти дадохме зелено палче, обаче не разбираме от коли.. ))) За мен стресът на пътя е твърде голям и непоносим))
За мъжете ще спестя коментар.
Слънчево да ти е!
Минавам просто да кажа "Здравей!"
цитирай
5. valeska - ...
05.11.2021 12:05
Мъжът избира жената, без дори да подозира, че тя вече го е избрала. Съдбата се е погрижила за това...:)))
цитирай
6. anetta - : )))
05.11.2021 12:51
dobrodan написа:
е мощно индивидуално автоматично оръжие :).
При най-малки отклонения в поведението на автомобила търси сервиз.

ай ся..аз мога да си я карам като каручка, мога да си правя и гонки с нея..зависи, според зависи..
Следя маслото..щото дядото си хапва смазка..и му доливам. Антифризът е видим в казанчето..екстра е. Спирачното масло и т.н., не го гледам, ама няма течове.
Без музика не мога..и то доста усилена..телефон не използвам, даже не го вадя от чантата, осен за някоя навигация..ама тя така ме оплита, че се губя..за това и нея не използвам..Не пия. Пуша, но цигара паля или на светофар..или намалявам и ако около мен няма коли и пешеходци. Не се гримирам, не се оглеждам в огледалото.
Преди псувах и показвах средни пръсти..сега съм кротка..не си струва да се нервя...
Отначалото ми беше трудно и сложно с Алфини, сега обаче свикнах с него..и ми е като продължение..: )))
Рекордът ми е 160км на магистралата, ама това без да се усетя..предполагам, че може и повече..ама не съм излизала извън града..200 коня е..ама да не забравяме, че има и някой умрял...: )))
цитирай
7. anetta - Здравей..
05.11.2021 13:02
vesever написа:
Ан, с моя Руши /най-новото ми котаче/ ти дадохме зелено палче, обаче не разбираме от коли.. ))) За мен стресът на пътя е твърде голям и непоносим))
За мъжете ще спестя коментар.
Слънчево да ти е!
Минавам просто да кажа "Здравей!"

Имам книжка, от преди да навърша 18..но не карах..неволята учи..: ))) И аз си предпочитам да се шматкам и разсейвам...амааа няма как.
Поздрави и от моите котаци...сега са навън..и живеят котешкият си живот наволя...
Прекрасен ден..: )
цитирай
8. anetta - : ))))
05.11.2021 13:03
valeska написа:
Мъжът избира жената, без дори да подозира, че тя вече го е избрала. Съдбата се е погрижила за това...:)))

не издавай тайни..;)
цитирай
9. panazea - Ани , исках да напиша отговор на предишния ти постинг .
05.11.2021 17:50
Другата реалност написах за теб !
От как съм жива в къщи се говори за коли.
То амбриажи , то карета ,кардани, пистонни болтове и карбуратори.
Старите коли имат такива неща.
Баща ми , мъжът ми , синовете на квадрат , всички за това мислят,
а аз се возя ! Демек използвам преимуществата.
Дали кола или мъж , при избора гледай какво ти хване око , то е истинското.
Желая ти да сполучиш с избора !
Тони
цитирай
10. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=C6dpQWnRII0
05.11.2021 19:33
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмях се от сърце, за което оставям малко подаръче .... Жив италианец!;)

Готин уикенд с безброй поводи за усмивки и смях.(hi)
цитирай
11. anetta - : ))))
05.11.2021 21:28
panazea написа:
Другата реалност написах за теб !
От как съм жива в къщи се говори за коли.
То амбриажи , то карета ,кардани, пистонни болтове и карбуратори.
Старите коли имат такива неща.
Баща ми , мъжът ми , синовете на квадрат , всички за това мислят,
а аз се возя ! Демек използвам преимуществата.
Дали кола или мъж , при избора гледай какво ти хване око , то е истинското.
Желая ти да сполучиш с избора !
Тони

в момента не търся нито мъж, нито кола..търсех инфо, ако Алфини ме предаде, към какво да се насоча...ама тази грешка повече няма да направя..: ))
И на теб не ти е лесно...макар че няма по-хубаво от това да се возиш..бях така сумати години..и си беше екстра!
Поздрави!
цитирай
12. anetta - Тоз италианец..
05.11.2021 21:43
tonsun написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмях се от сърце, за което оставям малко подаръче .... Жив италианец!;)

Готин уикенд с безброй поводи за усмивки и смях.(hi)

съм го виждала и чувала...ама не го познавам..: ))
Прекрасен уикенд и за теб..
цитирай
13. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=FmCg66nj2Kg
06.11.2021 08:20
anetta написа:
tonsun написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмях се от сърце, за което оставям малко подаръче .... Жив италианец!;)

Готин уикенд с безброй поводи за усмивки и смях.(hi)

съм го виждала и чувала...ама не го познавам..: ))
Прекрасен уикенд и за теб..



Ами никога нищо не се знае и някога може и да се запознаете:)
Животът поднася и приятни изненади...
Те, едно парче за съботно "размазване" с жежкото кафенце. /линка по-горе, в заглавието!/
цитирай
14. anetta - https://www.youtube.com/watch?v=fN-Fw_Z81WY
06.11.2021 09:46
tonsun написа:
anetta написа:
tonsun написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмях се от сърце, за което оставям малко подаръче .... Жив италианец!;)

Готин уикенд с безброй поводи за усмивки и смях.(hi)

съм го виждала и чувала...ама не го познавам..: ))
Прекрасен уикенд и за теб..



Ами никога нищо не се знае и някога може и да се запознаете:)
Животът поднася и приятни изненади...
Те, едно парче за съботно "размазване" с жежкото кафенце. /линка по-горе, в заглавието!/

Добро утро..
от италианците тоз ми е слабост, ама и него не искам да познавам..а само да го слушам..
Понеже съм заклета цесекарка..на младини бях луднала по Стоичков..и много хора ми предлагаха да ме запознаят с него...да бе и защо ми е да го познавам..мен ми харесва на терена там му се въхищавах..какво мога да си говоря със Стоичков. Отказвах. Та хич не ми трябва да познавам "знаменитости"..: )))
Размазване? Ехеее..станах, напазарувах, оправих в къщи, сложих да готвя и сега пия второ кафе..а и съм на работа след обяд..а и имам още задачки..
След 8 дни приндително болнично лечение в къщи..сега кипя от енергия..: ))
Ноооо ти пожелавам един класически мързел и размазване..
цитирай
15. barin - Здравей, Анета. Мъжът се асоциира с ...
06.11.2021 15:35
Здравей, Анета. Мъжът се асоциира с Марс, а жената с Венера. Марс обаче е бог на войната. Прието е знакът на Марс да е за мъже, а за жените- на Венара. На много места разликата между професиите и спорта за мъже и жени се размива. На олимпиадата жените спечелиха медали в силовите спортове. Изразът"Биеш се като жена" придоби друг смисъл.
Поздрави!
цитирай
16. panazea - Между другото ,
06.11.2021 15:51
при нас е обратното !
Моята планета е Марс , а на мъжа ми - Венера !
Важното е да има равновесие!
:))
Тони
цитирай
17. anetta - Дали..
07.11.2021 17:35
barin написа:
Здравей, Анета. Мъжът се асоциира с Марс, а жената с Венера. Марс обаче е бог на войната. Прието е знакът на Марс да е за мъже, а за жените- на Венара. На много места разликата между професиите и спорта за мъже и жени се размива. На олимпиадата жените спечелиха медали в силовите спортове. Изразът"Биеш се като жена" придоби друг смисъл.
Поздрави!

нещо не си разменихме планетите..: ))
Поздрави!
цитирай
18. anetta - при нас е обратното ! Моята пла...
07.11.2021 17:48
panazea написа:
при нас е обратното !
Моята планета е Марс , а на мъжа ми - Венера !
Важното е да има равновесие!
:))
Тони

Мии..моята е Венера, ама май съм раждана на Марс.. : )))
Поздрави..: )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313979
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031