Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2021 08:58 - Контактът ни с машините..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 952 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много малко пъти съм виждала такъв страх от машините. А те са просто програмирани устройства, които ни служат. Вчера на изборите си беше направо паника от тях. А при тях е лесно..правиш това и това..за да получиш нещо определено..изненади няма,освен при бъговете...но пък работиш ли с машина, винаги трябва да очакваш бъг.
Общуването на хората с машините. Замислих се. Дали пък точно те, не ни отнеха душите?!
Вчера на изборите срешнах съученик..ала бала..заприказвахме се..Бил влюбен, имал ново гадже..и непрекъснато си пишели..аз се захилих..и го попитах какво е това гадже, при което той държи смартфона, а не нея в ръцете си..а той хлъц?!..: )))
Май наистина много хора не осъзнават, че държат машинка..независимо дали е телефон, или лаптоп..или каквото и да е..а не жив човек в ръцете си. Ама нищо де, то и тази илюзия скоро ще отмине... но прекрасно е, че все още има хора..които не са се предали и отдали на машините..или просто са видяли безсмислието на това общуване.
Та хората и машините..: )))
Интересно е как бавнооо ни насаждат неща и ние ги приемаме и им се радваме...а те наистина ни обричат на бездушие..Живият контакт с човек.. нито една машинка не може да го замени..но надявам се, че и това ще се осъзнае някой ден..
Прекрасен ден..:) Д ви е топло, уютно и слънчево..

и чаша кафе..






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Благодаря , Ани , за ведрото настроение !
15.11.2021 11:51
За машинките ще пусна филм при мен
Япония 2077 .
Може и по-рано да се случат , но натам вървим .
Ама сме жилави и винаги изненадваме противника ! Ха ха !
Затова ни се възхищават , защото не сме като тях .
Тони
цитирай
2. anetta - Мииии...
15.11.2021 13:34
Бог ме обича...Появих се на този свят, когато нямаше машинки, отраснах без тях..първите ми любовни трепети бяха на живо..създадох семейство от реално запознанство, пак нямаше машинки. Детето също си играеше с играчки и с деца..и с мен.. Т.е. голяма част от живота ми мина без машинки. Имаше един период в който им се бях отдала, за да видя какво е това..ми.. последните 4 години ми бяха доста добър урок..и хубаво е, че си го научих вече..: )) няма как да се спъна в същия камък..познат ми е.
Прекрасен ден ти желая..: ))

пп хич не мога да го мисля за 2077 година..аз загледах Красавицата и Звяра..някакво издание от 2017 година и се чудя как съм го пропуснала..мислех, че всичките версии на филма съм гледала..ама довечера ще му се изкефя...че след малко излизам..
цитирай
3. vesever - Много хубави размисли, Ан! аз съм ...
18.11.2021 19:44
Много хубави размисли, Ан!
аз съм щастлива, че живея сред природата, ако и работата ми да е на компютър. Замислям една малка ферма тук, на село...ала засега още нямам база...
с радост бих работила в Природата, без машини..и дай Боже да осъществя тази мечта, ако и цял живот досега да съм работила интелектуален труд...
Поздрави и свежа вечер!

https://www.youtube.com/watch?v=WUsQbri9yaI
цитирай
4. anetta - : )
19.11.2021 13:02
Имам подобна на твоята мечта, но не за ферма, а за резерват. Резерват, в който да се лекуват болни и слаби диви животинки и после да се пускат на свобода, а ако някои са сакати или много стари, да останат в него. Сега съм се захванала да правя хранилки за пилета и като направя 10-тина, ще отида някъде да ги сложа. Време е да се погрижим за природата, а не само да я унищожаваме.
Поздрави и Прекрасен ден!

https://www.youtube/watch?v=u8ToWoGMMUg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315244
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930