Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2021 11:34 - Прилики и различия...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 926 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 какво се търси? Всеки човек е малка вселена, но интересното е, че хората търсят приликите, вместо различията. Чрез различията се научават нови неща, разкриват се нови мирогледи.Защо човек търси приликата? Его?...
На мен винаги ми е било интересно като срещна нещо различно, непознато..а и нямам никакъв проблем, ако човека отсреща не споделя моето мнение, стига да не се опитва очтаяно да ме промени или да ми наложи своето. Тогава се задейства инстинкт-инат. Даже спирам са слушам. Но пък винаги съм слконна да променям...ако някой с доводи и факти ми покаже нова гледна точка...ми супер..благодарна съм!
Та приликите или различията?
Дълбоко в себе си всички сме еднакви...Човеци!..и нищо човешко не ни е чуждо..изборите са различни..и точно те са интересни..защо човека е избрал това?!
Прекрасен ден желая.. и нека вълшебството на предколедните дни.. да отвори сърцата ни...за повече усмивки, повече любов и повече Човещина!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Избягвам хора , които имат противоположен мироглед !
19.12.2021 12:01
Не искам да контактувам с тях и постоянно да се въздържам , за да не наруша нежните им чуства.
Сега няма да започна да им обяснявам какво що. Те не знаят това , което аз знам и не можем да стигнем до консенсус. Оставям ги да си извървят сами своя път.
Предпочитам прямите хора , които носят на майтап.
Предпочитания.
цитирай
2. barin - Здравей, Анета. Според мен отна...
22.12.2021 21:05
Здравей, Анета. Според мен отначало при раждането си сме еднакви, но с годините езличията се натрупват. Те са породени от много причини: среда, възпитание, контакти, женитба, обкръжение, работа и още много.
Поздрави!
цитирай
3. anetta - Защо?
24.12.2021 12:12
panazea написа:
Не искам да контактувам с тях и постоянно да се въздържам , за да не наруша нежните им чуства.
Сега няма да започна да им обяснявам какво що. Те не знаят това , което аз знам и не можем да стигнем до консенсус. Оставям ги да си извървят сами своя път.
Предпочитам прямите хора , които носят на майтап.
Предпочитания.

А как ще научиш нещо ново. Точно хората с различно мнение, ни разширяват мирогледа..не че е важно, но е интересно..как мисли и защо така го мисли.. и дотам..
Хич не ми трябва с някого да съм консенсус... Е че то всеки човек сам върви по своя път, дори и да има компания понякога...пак сам върви..: ))
Весели празници, Тони!
цитирай
4. anetta - Здравей, Барин!
24.12.2021 12:17
barin написа:
Здравей, Анета. Според мен отначало при раждането си сме еднакви, но с годините езличията се натрупват. Те са породени от много причини: среда, възпитание, контакти, женитба, обкръжение, работа и още много.
Поздрави!

Ми не е точно така...като бебе и дете ти си в една затворена среда..когато пораснеш, вече виждаш много повече..и можеш да направиш своите избори.. Например аз никога не съм правила на детето си това, което на мен ми е тежало като дете.. Като шеф, никога не съм причинявала на служителите си това, което на мен ми е тежало като служител.. Т.е. опита може да ни служи да не правим това, което на нас ни е причинявало негативи.. Мое мнение..: )
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315077
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930