Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2022 13:15 - Скромността краси човека... : )))
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 906 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Признавам си, че аз нкога не съм могла да рекламирам или представям себе си..т.е. способностите си. Чета в момента CV-та и изумявам. Коминикационни умения - експерт!.. : ))))...я да видиш!.. Как смело хората товарят с очаквания..амаа дали..или..  ))) Чак не смея да се обадя, за да проверя експертното ниво..
Та..
Замслих се, прекалената реклама не се ли превръща в един момент в антиреклама..
и къде е границата на "познавам себе си" и надценявам себе си..



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - На времето смятахме , че не бива да се саморекламираме !
07.01.2022 10:39
Това било грешно ! Грешно са ни научили да бъдем скромни .
Трябвало да изтъкваме достойнствата си , за да се продадем по-скъпо!
В свят , в който всичко е стока и трябва да се стремиш да се продадеш на всяка цена, не може да има скрупули! И къде отива достойнството ни?
Заставаме на витрината и кой колкото даде !
Прекрасният Нов Свят ! Даже не е лицемерен , а безкрайно откровен !
цитирай
2. anetta - Замисли ме..
07.01.2022 11:27
А какво получаваме реално, като се рекламираме и продаваме?! Пари? Материално благополучие? Ама човек има един стомах, трябват му вода, светлина, топлина и сън. А защо сме свикнали да трупаме излишъци, които ни правят роби?!
Поне аз на CV-та, в които се правят хората на свръххора не се обаждам.. Комуникационни умения ..експерт. Ми нали ще го забия в сфера, в която нищо не знае, а да го видя как ще комуникира с мен.
Не знам, Тони..ама някак това самовлюбване ми идва в повече..
нито съм перфектна, нито съм експерт в каквото и да е.. : )
цитирай
3. panazea - Като погледнеш реално ,
07.01.2022 12:23
човек няма как да е експерт във всичко .
Ако обаче си каже истината , ще го подритнат.
Тогава? Постъпва според случая.
Човек се специализира в нещо и започва да знае много за съвсем малка област от познанието.
Тесен специалист е човек , който всичко за нищо.
Широк специалист е човек , който знае нищо за всичко.
Кого ще предпочетеш , ти ще си решиш .
цитирай
4. anetta - За съжаление..
07.01.2022 14:09
живота ме научи, че самовлюбените хора не виждат по-далеч от носа си и себе си. : ) Да, не бих дала шанс на такъв човек..
Може и да бъркам..знам ли, ама като се вкараш в ролята на експерт, това значи, че няма какво да учиш повече..а винаги може още и повече.. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315045
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930