Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2022 10:07 - Много е интересно..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1826 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 когато други хора разказват за живота ти. Какъв си, с кого си, какво правиш, какво мислиш... : ))) Преди много се нервирах, а сега слушам с интерес. Бая интересен живот имам..: )))
Вчера разбрах, че съм била сърдита.. Онзи ден разбрах, че съм била на заведение, видяли са ме бе...видяли!..  а да не говорим, с колко мъже съм имала връзка, ама без да знам.. няма да се учудя, ако някой ми каже, че ме е видял и на Марс да бера шишарки...: )))
поредната "истина" за мен ме разсмя много...
Добро утро..
и прекрасен ден пожелавам...: )

пп аз с нетърпение очаквам новите ми приключения...: ))) разказани от някого..

а днес..съм с Миро.. : ))







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Интересен живот имаш !
11.01.2022 11:17
Браво!
цитирай
2. anetta - Определено...
11.01.2022 12:36
дори и аз му се кефя отстрани..
цитирай
3. panazea - Радваш ме ,
11.01.2022 21:32
когато пишеш !
цитирай
4. vesever - Ан, за много години! Мисля, че ...
11.01.2022 21:42
Ан, за много години!
Мисля, че хора, които са неудовлетворени от своя жиот, съчиняват за живота на другите. Явно попълват някакви празнини ))
Живи и здрави да сме и през новата година, и дай Боже добрини за всички!
Ето и от мен нещо любимо https://www.youtube.com/watch?v=fb61M1J3fbg
цитирай
5. anetta - Благодаря ти, Тони
12.01.2022 08:57
panazea написа:
когато пишеш !

Тук е хубаво местенце. Мога спокойно да вляза, да споделя моментно вълнение, да споделя настроение, да разменя няколко реда и да се потопя пак в реалния живот. В живият живот нещата са много по-сложни, там ежедневно трябва да взимам решения, да мисля, да съм сериозна, да се пазя и това понякога ми натежава. Започна да ми харесва сама да контролирам живота си, ама понякога все още ми е сложно.. За това е и темата. Като слушам какво правя, къде съм, измислици-премислици и ми става интересно.. Все още се съвземам от загубата на майка ми, но се справям, а мислех, че няма да мога.
И да, ще пиша..когато имам какво да споделя..
и пак Благодаря...хубавото отношение топли.. а ти винаги си се отнасяла прекрасно с мен!
цитирай
6. anetta - За много години, Вес!
12.01.2022 09:06
vesever написа:
Ан, за много години!
Мисля, че хора, които са неудовлетворени от своя жиот, съчиняват за живота на другите. Явно попълват някакви празнини ))
Живи и здрави да сме и през новата година, и дай Боже добрини за всички!
Ето и от мен нещо любимо https://www.youtube/watch?v=fb61M1J3fbg

Да! Живи и здрави! А другото каквото дойде. Да, на някои хора наистина живота е прекалено скучен или пък може би не искат да виждат своя живот, затова се занимават с този на другите. Преди се нервирах, сега ми е интересно. Е правят мърсотии с тези приказки, ама който ме познава, знае, който не ме, предполага и вярва на приказки.
С теб имаме сходен вкус към музиката... Благодаря за песничката..
връщам и пожелавам прекрасен ден..
и пак Миро.. от няколко дни само това въртя..
https://www.youtube/watch?v=C8Mwkhu3iq4
цитирай
7. barin - Здрравей, Анета. На мен ми става ...
14.01.2022 06:12
Здрравей, Анета. На мен ми става приятно, когато стари мои приятели от ученическите години предимно ме дават за пример и казват, че съм бил образец за пподражание и пример в живпота им тогава, а и по-късно пред други хора. Често ми се е случвало, а дори и да получавам подобни съобщения по социалните мрежи.
Поздрави!
цитирай
8. anetta - Здравей, Барин..
14.01.2022 08:58
barin написа:
Здрравей, Анета. На мен ми става приятно, когато стари мои приятели от ученическите години предимно ме дават за пример и казват, че съм бил образец за пподражание и пример в живпота им тогава, а и по-късно пред други хора. Често ми се е случвало, а дори и да получавам подобни съобщения по социалните мрежи.
Поздрави!

Това да си образец и пример за някого не ти ли тежи?! Мен би ме натоварило много. Аз пък се представям предимно в лошата си страна, за да не ме товарят с очаквания.. така ми е по-лесно.
цитирай
9. barin - Аз си следвам целите и гледам да ми е ...
14.01.2022 09:16
Аз си следвам целите и гледам да ми е по-лесно. Засега нищо не ми тежи, защото през последните 10-15 години започнаха така да говорят.
цитирай
10. anetta - Хубаво е...
21.01.2022 08:00
човек да е удовлетворен от себе си.. Попътен вятър за целите ти, Барин.. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315442
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930