Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2022 08:35 - Добро утро..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1431 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Внимавай какво си пожелаваш, сбъдва се!...: )))) Ама понякога когато се сбъдне дори си забравил, че си го желал.. При мен явно връзката с Вселената е доста бавна и със закъснение идва. Имам си нова кола. Нова силно казано.. : ))) но е нова моя кола. Реших да се разделя с Алфини... само ядове, нервии, не си струва  В момента, в който взех решение.. и се появи другата. Аз си търсех друго Алфини, но без да искам ми се появи пред очите  шавролета.. И винаги съм казвала, че това, което не ти се дава, има защо. Огледа на 4 Алфинита ми пропадна, кой зает, кой не може..остана само той. Отидох, вдях го и на другия ден..т.е. вчера имаше сделка. Преди доста години поисках такъв шавролет..има невероятено предно стъкло..като френски прозорец..но после забравих тази марка коли..а дори не знаех, че съществува Алфа Ромео..нея пък я купих по други показатели...
Е направих няколко компромиса...ръчка е, двувратка..ама какво пък...ще свикна и на ръчка.. : ))) Е имаше първа-четвърта...: ))) подскок подскоп...клюююффф и изгасна...: ))) амааа нищо де...
Но ми стана интересно...минало желание се сбъдва сега...И други неща се сбъдват сега..но като се замисля, това са били мои желания...Просто явно му е дошло времето...: )))
Прекрасен ден, желая...и умната! внимавайте, какво си пожелавате...: )))

ааа и друго...бях много приятно изненадана, какви невероятни приятели имам..и на какво са готови за мен... за което имат едно огромноо БЛАГОДАРЯ!







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Честита нова кола !
14.01.2022 09:54
Да си я караш със здраве и без проблемно!
Бъди радостна с твоите приятели !

цитирай
2. anetta - Благодаря, Тони...
15.01.2022 08:46
Взаимопомощта, е в основата на човешките взаимоотношения. Винаги съм вярвала в доброто начало. Но иначе с колата сме леко на Вие..: ))) но стопляме отношения...: )))
Прекрасен ден, желая..
цитирай
3. tonsun - За много години, Ани! (hi) Чес...
16.01.2022 13:26
За много години, Ани! (hi)
Честита придобивка. Да си я караш с кеф безаварийно и никкви техничеки проблеми да не ти създава. :)
А относно Приятелите - хубаво е да знаем, че имаме до себе си хора, които винаги могат да ни протегнат ръка. И те могат да разчитат на нас.
Успешна година за теб и близките ти! :)
цитирай
4. anetta - Благодаря ти.... от сърце за хубавите пожелания..
16.01.2022 14:27
tonsun написа:
За много години, Ани! (hi)
Честита придобивка. Да си я караш с кеф безаварийно и никкви техничеки проблеми да не ти създава. :)
А относно Приятелите - хубаво е да знаем, че имаме до себе си хора, които винаги могат да ни протегнат ръка. И те могат да разчитат на нас.
Успешна година за теб и близките ти! :)

За много години! живи и здрави, другото ще си го постигнем сами..
Да, приятелството е нещо прекрасно.. въобще чуството за близост с тях е едно от чудесата на света..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315047
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930