Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2022 08:57 - Добре де..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 2166 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 как успяха пак да ни разделят така. Ваксъри и антиваксъри. Никой не е антиваксър, всички ние имаме ваксини, но ваксини, а не някаква течност, от която не се знае последсвията. Обвиняват ни, че сме тръгнали против съвременната медицина, ами че тя първа тръгна против себе си, като имунизира..т.е. ваксинира по време на пандемия, а това е едно от основните правила - ваксина се слага на напълно здрав човек.Чета злоба, агресия, нападки..а в крайна сметка човек сам трябва да решава тези неща. Задължителните ваксини предпазват от заразяване, тази не предпазва, с какво право я наричат ваксина?!
И най-вече, колко още ще продължава тази простотия?



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Ани , има хора , които винаги са анти .
15.01.2022 09:28
За каквото и да е !
Тези , които нападат , изразяват себе си ! Ха ха !
Не се смесва вода и олио.
цитирай
2. anetta - А какво печелят като са анти...
15.01.2022 11:21
и докога хората ще изявяват себе си, чрез агресия? Има проблем, този проблем с емоции не може да се реши, а с разум. Днес във фейса чета..някаква откачалка, където казал...мрете селяни! за хората, които не искат да се ваксинират. Е този как изразява себе си?! Даже не успя и да ме ядоса...как да се ядосам на такова малоумие.
Хората сме хора, а не вода и олио... има ли желание, има и възможност. Трябва само мъничко толерантност към различното мнение.
Моето мнение за коронавируса не се е променило, от когато се появи. Трябваше ми няколко дни да се поразровя в статистика. Починалите хора не са повече от миналите години. Вирус винаги е имало и ще има, още повече, че никой не разбра за предишния зоовирус. Свински, птичи грип..да гадни са, ама винаги е имало грип. Сега някаква истерия, някакво малоумие тресе повечето хора.
цитирай
3. panazea - Грипът , ваксините и сертификатът нямат общо с откачалките.
15.01.2022 19:58
Има хора живяли нещастно , сега си отмъщават на цял свят.
Това си е отклонение , но сега никой не му обръща внимание.
цитирай
4. barin - Здравей, Анета. Струва ми се, че ...
16.01.2022 07:13
Здравей, Анета. Струва ми се, че всичко това е изкуствено. Трябва да има две страни във всичко ио противопоставяне. Примери м,ного: капиотализъм-социализъм, ад-рай, ЦСКА-Левски, русофили-русофоби, черно-бяло..... В блога войната ваксъри-антиваксъри измести и надмина предишните: привърженици на Спароток-привърженици на Летопиосец( когато аз се включих в блога), русофили-русофоби, между поетите и писателите, привърженици на т'ркската теория за България срещу ираноезичната и други. Има потребители, които пуснаха десетки теми за COVID-19, което ми се струва, че е излишен труд.
Поздрави!
цитирай
5. anetta - Мии от тях зависи да си оправят живота..
16.01.2022 12:17
panazea написа:
Има хора живяли нещастно , сега си отмъщават на цял свят.
Това си е отклонение , но сега никой не му обръща внимание.

другите не са им виновни. И аз имах един период на негативизъм, някакъв такъв емоционален..ама мина. Но има хора, които за минутка и са те изкарали от нерви..талант им е някакъв да изкарват всичко най-лошо от другите. : ) Ама живи и здрави.. човек има избора с кого да бъде..
цитирай
6. anetta - Здравей, Барин..
16.01.2022 12:22
barin написа:
Здравей, Анета. Струва ми се, че всичко това е изкуствено. Трябва да има две страни във всичко ио противопоставяне. Примери м,ного: капиотализъм-социализъм, ад-рай, ЦСКА-Левски, русофили-русофоби, черно-бяло..... В блога войната ваксъри-антиваксъри измести и надмина предишните: привърженици на Спароток-привърженици на Летопиосец( когато аз се включих в блога), русофили-русофоби, между поетите и писателите, привърженици на т'ркската теория за България срещу ираноезичната и други. Има потребители, които пуснаха десетки теми за COVID-19, което ми се струва, че е излишен труд.
Поздрави!

лично при мен ковид не промени живота ми. Не съм фен на кръчми и магазини, не съм спирала да работя реално.. и всичко е ок. А относно другото..винаги е имало черно и бяло..но никой не може да каже кое е по-хубаво или полезно..черното или бялото. Черната нощ се редува с бяло утро...и точно в това е красотата. Мен въобще не ме интересува кой какъв избор има..стига да не се опитва да ми го наложи...но ми е непонятна точно този борба за налагане на мнение..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 316621
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930