Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2022 08:51 - "Едно дете, докато не се разплаче,
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 3333 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 23.01.2022 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 никой не му обръща внимание". Този израз ме впечатли. Признавам си, че досега не бях се замисляла, че някой трябва да реве, за да му се обръща внимание. Визирам големите хора, за децата е понятно. Но пък е факт. Трябваше да ми падне корниза на главата, да се ядосам и размрънкам и беше оправен за час. Ето защо и като говоря спокойно никой не слуша, но като повиша тон, или предприема действия и вече е друго. Добре де, защо?! Винаги съм мислила, че диалога е основната комуникация между хората, защо трябва да се вкарат емоции, някой да разбере нещо. Е има хора, при които никога не съм повишавала тон, или показвала емоции - негативни, ама те се разбират от дума. Е има и такива, при които съм 100% емоция, ама те пък не разбират от дума.. От вчера го мисля...трябва ли човек реве, за да го забележат, че съществува,.. : )))
Неделни размисли... в компания с ароматно кафе.. ама наистина се впечатлих от този израз..може би защото моето дете никога не е плакало, за да му се обърне внимание, както и аз самата. Тя вниманието си го има, и без  плач..
Прекрасен ден желая..







Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Здравей !
23.01.2022 10:03
А който никога не реве , какво прави?
цитирай
2. valeska - ...
23.01.2022 10:50
Детето плаче по различни причини. Добре е в такива моменти да сме до него, но да не му пречим да се освободи от емоцията.
цитирай
3. anetta - Здравей...
23.01.2022 13:49
panazea написа:
А който никога не реве , какво прави?

ми живее си спокойно.. : )))
цитирай
4. anetta - Здравей, Вал..
23.01.2022 13:59
valeska написа:
Детето плаче по различни причини. Добре е в такива моменти да сме до него, но да не му пречим да се освободи от емоцията.

Мисълта ми беше друга, защо трябва да се остави крайният етап - плач, за да се обърне внимание. Когато живееш с един човек, вниманието ти е към него и то се усеща, като има проблем. Сядате, говорите, намирате решение и проблем няма. Така е и с детето, преди да се стигне до плач, то дава индикации, че нещо не е наред. Решението е пак същото. Тук не става въпрос, ако падне и изпита физическа болка.. но пак..пак..като му се обясни, че ще мине, че няма страшно и т.н., то се успокоява. Връзката с детето ми е такава, че само като ми каже здравей..знам как се чувства, един поглед ми е достатъчен за да разбера, ако има проблем... и сядаме и говорим..Обратното също важи..само да ме погледне и пита... маме, какво има?!.. от нея не мога да се скрия.. Т.е. имаме внимание една към друга и забелязваме..
цитирай
5. tonsun - Детето плаче по различни причини. ...
23.01.2022 21:11
anetta написа:
valeska написа:
Детето плаче по различни причини. Добре е в такива моменти да сме до него, но да не му пречим да се освободи от емоцията.

Мисълта ми беше друга, защо трябва да се остави крайният етап - плач, за да се обърне внимание. Когато живееш с един човек, вниманието ти е към него и то се усеща, като има проблем. Сядате, говорите, намирате решение и проблем няма. Така е и с детето, преди да се стигне до плач, то дава индикации, че нещо не е наред. Решението е пак същото. Тук не става въпрос, ако падне и изпита физическа болка.. но пак..пак..като му се обясни, че ще мине, че няма страшно и т.н., то се успокоява. Връзката с детето ми е такава, че само като ми каже здравей..знам как се чувства, един поглед ми е достатъчен за да разбера, ако има проблем... и сядаме и говорим..Обратното също важи..само да ме погледне и пита... маме, какво има?!.. от нея не мога да се скрия.. Т.е. имаме внимание една към друга и забелязваме..



Ако човекът до нас е свикнал само да получава и образно казано "светът да се върти около него", ако щеш степ на главата си да танцуваш, пак няма да го впечатлиш.
Извинявайте, Ани и Вал, че се намесвам така безпардонно в разговора ви, но наистина съществува такава порода хора, които смятат, че самото им съществуване вече е достатъчно, за да са щастливи останалите и те са им длъжници до живот. .
цитирай
6. anetta - Добро утро, Тонсън..
24.01.2022 08:15
напротив, радвам се, че се намесваш. Блогът е точно за това, всеки да си каже гледната точка.
Да, има и такива хора, но май те повечето са такива, освен себе си, не забелязват другите. Наскоро имахме един такъв спор с приятел, че няма как да ми отнема правото на мислене и някой да решава вместо мен, какво заслужавам, какво да искам и как да го постигна. Аз искам ябълка, една, а не банани, портокали, киви и целият плодов пазар.. една ябълка бе, това искам и на това ще се зарадвам в момента.. И донякъде точно за това говорех, че хората нямат внимание към другите, те си решават, какво и как на другия да му е добре...и така ми нарушават яко..фонд "човек"... : )))
а за нарцсите ми е ясно.. не един двама познавам.. и мъже и жени... но не ставам да галя чуждо его.. и не съм им удобна..
Подариха ми, черно Джони... е добре де, ама аз не пия и това Джони не мога да го оценя, за мен има нулева стойност, защо ми е? На един шоколад щях да се зарадвам повече.. Хората подаряват материални подаръци, но не и емоционални.. а колко е лесно да разбереш един човек какво харесва и иска и да му подариш това..
Абе дълга тема..ама липсата на внимание към другите, води до обезценяване на почти всичко в отношенията.
"Едно дете трябва да се разплаче, за да му се обърне внимание"... е нЕма що..ти разплачи някого, пък му обръщай после внимание..
Прекрасен ден и нова седмица желая...
цитирай
7. tonsun - напротив, радвам се, че се намес...
24.01.2022 12:01
anetta написа:
напротив, радвам се, че се намесваш. Блогът е точно за това, всеки да си каже гледната точка.
Да, има и такива хора, но май те повечето са такива, освен себе си, не забелязват другите. Наскоро имахме един такъв спор с приятел, че няма как да ми отнема правото на мислене и някой да решава вместо мен, какво заслужавам, какво да искам и как да го постигна. Аз искам ябълка, една, а не банани, портокали, киви и целият плодов пазар.. една ябълка бе, това искам и на това ще се зарадвам в момента.. И донякъде точно за това говорех, че хората нямат внимание към другите, те си решават, какво и как на другия да му е добре...и така ми нарушават яко..фонд "човек"... : )))
а за нарцсите ми е ясно.. не един двама познавам.. и мъже и жени... но не ставам да галя чуждо его.. и не съм им удобна..
Подариха ми, черно Джони... е добре де, ама аз не пия и това Джони не мога да го оценя, за мен има нулева стойност, защо ми е? На един шоколад щях да се зарадвам повече.. Хората подаряват материални подаръци, но не и емоционални.. а колко е лесно да разбереш един човек какво харесва и иска и да му подариш това..
Абе дълга тема..ама липсата на внимание към другите, води до обезценяване на почти всичко в отношенията.
"Едно дете трябва да се разплаче, за да му се обърне внимание"... е нЕма що..ти разплачи някого, пък му обръщай после внимание..
Прекрасен ден и нова седмица желая...


.... Продължавам мислите ти с моите...
Дори не става дума за подаръци, а за ежедневните неща, които след няколко години започваме да вършим без дори да се замисляме. Нима за няколко години не се научават елементарните и дребни нещица, които могат да внесат приятни емоции в живота на другите до нас... импровизираните изненади, пътуване, хубава книга, разходка, бутилка харесвана напитка... Повечето хора дори не се замислят за това, Ани. Приемат дори с учудване малките жестове, които правим за тях и през ум не им минава, че ние също имаме нужда от такива...
И тогава идва моментът в който човек започва да обръща внимание и на себе си и да си доставя всичко онова, което го радва. Започва да се обича!:)
Успешна седмица, Ани! (hi)
цитирай
8. anetta - Разбирам те перфектно, Тонсън
25.01.2022 07:38
именно за това споменах за цената и стойността..едно нещо може да има висока цена, но никаква стойност, както и обратното... една прегръдка, усмивка и т.н. нямат цена, имат стойност...
Обичането на себе си е нож с две остриета, ако се прекали, се превръщаме в същият типаж, който обсъждаме и не ни харесва. Доставянето на радости, не са като споделените радости.. Затварянето в себе си също не е опция.. Балансът е синхрон между външния и вътрешният свят...т.е. между материята и душата.. Не е лесно.. : )
Прекрасен ден желая... навън е як студ.. но пък зима е.. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313992
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031