Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2022 23:00 - Наглостта..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1588 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 30.01.2022 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 това е някакъв феномен.. Какво ли не прави човек, само и само да изкара другите виновни, заради собствените си страхове и несигурност.. Тъпо!
Но какво пък..то и нагли хора трябва да има...  ама всеки път се изумявам от липсата на самоотговорност.. 
Тежък ден.. с тежки разговори.. но и това го има..
ще се наспя..
Пожелавам лека нощ.. : )






Гласувай:
6



1. panazea - Моята любима песен : Buona notte !
30.01.2022 23:10
Лека нощ!
цитирай
2. valeska - Добро утро, Ани!
31.01.2022 08:14
Срещайки се с наглия човек, ние се научаваме да разбираме по-добре себе си и да осъзнаваме как да бъдем себе си. Успешна и спокойна нова седмица!
цитирай
3. anetta - Добро утро.. : )
31.01.2022 08:41
panazea написа:
Лека нощ!

След черната нощ, утрото е светло.. и светът и друг.. : )
Харесвам си го Тото... има уникален глас..
пожелавам един прекрасен ден.. и успешна седмица..
Поздрави, Тони..
цитирай
4. anetta - Добро утро, Вал..
31.01.2022 09:11
valeska написа:
Срещайки се с наглия човек, ние се научаваме да разбираме по-добре себе си и да осъзнаваме как да бъдем себе си. Успешна и спокойна нова седмица!

Не знам какво бих могла да науча от наглият човек, но вчера се впечатлих. Даже не се и ядосах.. не успя да предизвика дори емоция.. а само един въпрос, защо? Грешала съм, бъркала съм, ще греша и бъркам, жив човек съм, но винаги заставам зад думите и делата си.. и казвам да, аз бях. Така ми е по-лесно и на мен.. и никой няма право да ме съди...
Когато говоря тихо и кротко никой не чува, когато предприема действие.. ама чакай, защо..
И друго ми е интересно... хората не осъзнават, че има едни провалени взаимоотношения и дори не е важно кой е виновен.. провалени са.. няма ги вече.. това е кофтито, а не кой е виновен или невинен. Защо се стига до там?! Не може ли като разумни същества... има проблем - има и решение.. : )
А може би искам невъзможни неща... знам ли.. може програмката за взаимоотношенията, е да се търси виновен, а не начин да се реши проблема..
Разсъждавам си.. : )
Прекрасен ден и успешна седмица.. хубаво е, че светът е пъстър и има от всичко.. и за това е интересен..
Поздрави, Вал..
цитирай
5. valeska - Учим се в движение, Ани.
31.01.2022 09:55
Най-лесният начин да не позволим на наглите да чешат собственото си его с нас е безразличието, това имах предвид. Да не падаме на тяхното ниво, а просто да ги игнорираме, с което им показваме, че поведението им е недостойно за нашето внимание.
цитирай
6. anetta - Добро утро, Вал..
01.02.2022 09:29
Да, единственият начин е безразличието.. но се чудих на друго.. себе си ли убеждава в нещо.. или? Защото мен не може, очевидец съм.. Или чисти някаква вина и съвест, нападайки другите, т.е. в частност мен.. не знам. Реално и не ме интересува де, просто беше временно впечатление.. Минало.. даже вече го забравих
Прекрасен ден желая..
и честит Февруари.. : ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 316594
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930