Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2022 10:39 - Силата на навика.. : )))
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1307 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Кола с ръчни скорости съм карала само на шофьорските си изпити, след това само автоматици. сега си натресох ръчка..и ща не ща.. трябва да си променя навика за автоматик. Та, вчера ми се наложи бая да бръмча.. и през цялото време бяхме в конфликт с колата. При автоматика давам газ и тя тръгва..а тук давам газ, ръмжи и не тръгва.. : ))) Аз му се нервирам и той /шавролет е/ ми се нервира.. мисленно му викам..тръгвай бе глупак, а той явно ми вика.. вдигни крака от съединителя, ма патко.. : )))
По едно време получихме някакъв синхрон...
Прибирам се в къщи за малко.. и пак излизам... ле лееее това чудо е неуправляемо.. хръзга се по леда, дръгне.. върти се.. буффф..! и тъкмо да си отнесе майните... ииииии опаааа... аз карам на ръчна... : )))))
миииии... случва се!... : )))
голяма емоция ми е тази кола.. : ))) предизвикателство някакво..
преди с алфини ми беше лесно.. ама с това  чудо!?...
3 часа се въртях от къде му се отваря багажника.. няма и няма и няма... и това е.. накрая се бях ядосала и му викам... ще взема щангата и ще се отвориш.. : ))) Минава един съсед.. гледа ме.. и пита.. проблем?! Не проблем...а за скрап ме моли.. Баси, само мина, бръкна под дръжката на багажника...и чудоооо... той се отвори. От къде да знам, че под самата дръжка има лостче..
Абе ще кротнем и двамата и ще се заобичаме с него... ама преди това трябва да си скъсаме нервите, докато се опознаем.. : )))
Та така с моите шофьорски неволи.. силата на навика е голямо нещо... : )))

пп а да не говорим.. че е 75 коня..егати, а алфини беше 200..този е като охлюв.. : )))ама нищо де..следващата ми кола ще е с 300-350 коня.. ама няма да е автоматик, ръчка ще е.. да се забавлявам.. : )))
Желая прекрасен ден...



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Здравей!
04.02.2022 12:14
Познавам тези емоции :) Не съм карала автоматик, учила съм се на кола с ръчни скорости и такава имам, ама докато свикна... беше много весело :)
цитирай
2. tonsun - Вие, двамата със Шевро, сте го уд...
04.02.2022 12:49
Вие, двамата със Шевро, сте го ударили май на купон!;)))))))
цитирай
3. anetta - Здравей... : )
04.02.2022 13:35
zemela написа:
Познавам тези емоции :) Не съм карала автоматик, учила съм се на кола с ръчни скорости и такава имам, ама докато свикна... беше много весело :)

еее ти си по-добре... При мен хем със самочувствието на шофьор, защото габарити, управление и т.н. не са ми проблем.. хем съм пълен аматьор!.. : ))) Свикнала съм да карам с дясната ръка...е да ама не..с дясната трябва да се занимавам с лоста за скорости.. Незнайно защо, колата иска да тръгва на трета..ама клюф клюф..ииии гаснее... бре! на мен кола не ми е гаснела досега... : ))) ама я познай защо.. : )))
Ама емоцията си я бива... харесва ми.. : )))
цитирай
4. anetta - : ))))
04.02.2022 13:46
tonsun написа:
Вие, двамата със Шевро, сте го ударили май на купон!;)))))))

ооо идея си нямаш в какви приключения сме с него.. взаимни! Няма път, когато да изляза и всичко да е било ок... нямаааа..
Онзи ден отивам до фантастико..сняяг..сняягг..ама му намерих чистачките, ама а сега де..задната как се пуска.. Въртях, натисках.. пуснах я. На връщане, понеже заснежено.. а аз се бях отплеснала.. иии един легнал полицай, забравих, че е легнал...иии гааз.. мииии... подскочи тази ми ти кола, като младо яре. И тъкмо си викам...уфффф..разминах се... и нещо като взе да хлопа, тропа, дрънчии.. Малееее...само си представям как задните губи се откачат и ме изпреварват.. : ))) Ама инат..няма да спирам, все ще ме закара до нас. Е точно тогава проблема с багажника.. иначе едва ли щях да го отворя в близките месеци.. Та за багажника разказах.. отварям го аз.. иии изненадаааа.. При резервната гума една тръба.. около 30см. Шах. а тя се удря в резервната и дрънчи на умряло.. Е изхвърлих я.. ама така и не разбрах, защо е там..
та вярно си купонясваме яко... : )))
цитирай
5. tonsun - Вие, двамата със Шевро, сте го уд...
04.02.2022 13:51
anetta написа:
tonsun написа:
Вие, двамата със Шевро, сте го ударили май на купон!;)))))))

ооо идея си нямаш в какви приключения сме с него.. взаимни! Няма път, когато да изляза и всичко да е било ок... нямаааа..
Онзи ден отивам до фантастико..сняяг..сняягг..ама му намерих чистачките, ама а сега де..задната как се пуска.. Въртях, натисках.. пуснах я. На връщане, понеже заснежено.. а аз се бях отплеснала.. иии един легнал полицай, забравих, че е легнал...иии гааз.. мииии... подскочи тази ми ти кола, като младо яре. И тъкмо си викам...уфффф..разминах се... и нещо като взе да хлопа, тропа, дрънчии.. Малееее...само си представям как задните губи се откачат и ме изпреварват.. : ))) Ама инат..няма да спирам, все ще ме закара до нас. Е точно тогава проблема с багажника.. иначе едва ли щях да го отворя в близките месеци.. Та за багажника разказах.. отварям го аз.. иии изненадаааа.. При резервната гума една тръба.. около 30см. Шах. а тя се удря в резервната и дрънчи на умряло.. Е изхвърлих я.. ама така и не разбрах, защо е там..
та вярно си купонясваме яко... : )))


:))))))))))))))))) Разсмя ме от сърце.
Все пак...лекичко и най-вече, безаварийно!:)
цитирай
6. anetta - : )))))
04.02.2022 14:19
Все пак...лекичко и най-вече, безаварийно!:)
Виж ся, тази кола определено не ми отговаря на темперамента... но с него се учим в момента на съвместно съжителство... : )))
И какво лекинко... този охлюв няма сила да набере.. докато набере като хората и трябва да натисна спирачка.. и айде пак наново.. : )))
ама нали ужким противоположностите се били привличали... : ))) амаа да видим до кога де..
но иначе е пич... и като не го тормозя, ме слуша.. : )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315929
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930