Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2022 08:49 - Лудостта на един народ...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 948 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 или не слушай старило, а патило.. Нямам идея кое от двете е истина, ама някак не виждам логика в това, при над 2.60лв. бензин, да се извиват опашки да зареждат гориво. То ясно, че България познава доста кризи, на какво ли не, ама вместо протести, се извиват опашки...
Това е, нещо като тоалетната хартия, при коронавируса.. : )))
Докога така?!
А иначе.. ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪЛГАРИ!
и понеже, Епизод са ми любимци.. ще ви поздравя с Аспарух!






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - И така-а-а до края на света-а-а!
03.03.2022 08:53
Целта е да падне правителството по най-бързия начин.
Да сготвиш шарани като Киро Гриндъра и Асунсиата е от лесно по-лесно:).
На какво се надяваха гей-бригадата и аз не знам.
цитирай
2. anetta - И като падне правителството, какво?!
04.03.2022 08:15
Нов хаос, нови избори, стари и изхабени политици, на които никой не вярва.. и? Жилав ще излезе Киро, на мен все повече ми харесва.. Факта, че затвори въздушно пространство, че застана твърдо зад ЕС и НАТО, а не като предишните мижитурки да се въртят.. и да водели "дипломация". Май досега никой не разбра от родните ни избраници, че прекаления светец и на Богу не е драг.. То не бяха поклони, реверанси, дупедавщина на Русия, или в частност на Путин, то не беше чудо.. Убедена съм, че ако имахме хора на място, нещата и с членството ни в Евросъюза щяха да са други.. ама нее.. за едно потупване по рамото, нашите са готови на всичко...
Възраждане.. ми шепа лумпени.. и тези ли се борят за власт?! И какво, ако ги изберем със снежни топки ли ще се бием?.. Ей.. много е лошо, когато на човек му паднат задръжките и се държи като пубер.. а се бори да е мъдрец.
Та аз съм ЗА Киро.. пък да видим..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315697
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930