Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2022 08:56 - Е няма такъв цирк..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1218 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 чак на мен ми става интересно постановката.. Борисов.
Отива някъде полицията, влиза в частен имот, тарашува, задържа Борисов.. ама без обвинение. : )) А сега де.
Добре де, ако между законодателната, съдебната и изпълнителната власт няма комуникация.. и това се случва с един от парламента, бивш министър председател.. какво да очаква обикновения българин?! И кой ще му обърне внимание, ако това се случи с него?!
Да не говорим, че сигнала против Борисов е подаден от Божков.. : ))) Мислех, че няма нещо на този свят, което да ме учуди или впечатли.. ама явно имало.
Петков, Кирил, който взе да ми става доста симпатичен не може ли да разбере, с какви хора се е заобиколил,  и как го дърпат към ямата. Достатъчно е, че комунетата са около него, тези няма да го оставят дълго на власт. Днес гледам снимка на Рашков..  ми този само като го погледна и виждам Сталин.. : )))
Бях решила да не се занимавам с политика.. т.е. да ги игнорирам, амаа не става.. безумие след безумие. Такава реклама направиха на Борисов, че не е истина и Борисов пак е номер 1 по медиите... даже стана и мъченик!
Вече не знам кое е нагласено-театър и кое е истина.. дали пък това не е постановка.. "Оневиняването на Борисов"?! Много хора го обвиняваха, че е крадял от еврофондовете.. какво по-голямо доказателство има от това, да го задържат и да се докаже /защото вярвам, че доказателства няма/ че е невинен?! 
Живеем в страната на абсурдите и парадоксите... но ми става страшно, за обикновения българин.. щом по върховете, пред очите на света стават такива неща, какво ли може да се случи.. на един от нас.. и кой ще му обърне внимание?!..
Добро утро.. и прекрасни почивни дни..Слънчице е и идва пролет.. май само на това можем да се радваме.. : )) ама никак не е малко..



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Не е рядко явление идиот да стане симпатичен
19.03.2022 09:25
в нечии женски очи.
Дори да е сферичен идиот.
цитирай
2. anetta - : )
19.03.2022 09:40
dobrodan написа:
в нечии женски очи.
Дори да е сферичен идиот.

Женските ми очи са затворени за политици и обществени личности.. гледам ги с очите на гражданин на РБ.. Петков е единственият политик досега, който не се надупи на Русия.. /съжалявам за грозният израз, но реалността е такава/ Това ако говориш за Петков..
А за Борисов.. него въобще не го мисля.. ама ми е интересна ролята му на жертва.. ох, горкия!!!.. : ))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 314980
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930