Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2020 11:05 - Равносметка..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 261 Коментари: 1 Гласове:
3



 за една изминала година..не, не говоря за равносметка, за вируси, за социално развитие..или каквото и да е, а за една година от личния живот на човека. Когато цифричката се смени и стане с една повече, човек се замисля, какво му донесе и какво преживя през минала..
Искам да споделя какво ми се случи точно на РД-то ми. Бях на работа нощна..две девойки, млади момичета, дойдоха при мен..Заприказвахме се, посмяхме се, но стана така, че те не си платиха едни 13лв...Е какво пък.. 13лв. едва ли са такъв проблем, платих ги от мен и си обещах следващия път просто да съм по-внимателна. Прибрах се и легнах да спя..към обяд звъни ми телефона..вдигам и непознат женски глас ме търси..егати и изненадата..едното от момичетата, намерило телефона по нета на фирмата, звъняло на управителите , после директно на моя шеф, и той и дал моя телефон..а девойката ми се обажда, защото прегледала картата си и видяла, че не е платила тези 13лв.,  да ми се извини и да каже, че ще ги остави вечерта на колегите
Стана ми толкова хубаво..не за парите, тях ги бях прежалила..стана ми хубаво че в държавата ни има такова прекрасно ново поколение..върнаха ми надеждата, че в България има шанс с такива деца. Това ми беше един огромен подарък на РД-то ми, подариха ми Вяра и Надежда..
А следващия голям подарък беше вечеря с най-близките..РД-то ми беше само повод, но ни събра Любовта и уважението..
Та всяка година..сменянето на цифричката май ни носи различни радости,и се радваме на стойности, а не на цени, като подаръци..
Пожелавам един прекрасен ден..с много слънчеви усмивки..image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - Еее разбира се..
24.04.2020 11:57
ама виртуално някак не мога..: )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 316681
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930